مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟ خوب است قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی یا سفارش راه اندازی فروشگاه ساز به مجموعه طراحی وبسایت این مقاله را تا انتها و به دقت بررسي کنید ! در این مقاله با مراحل نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به طول کامل آشنا میشوید . از لحظه ثبت دامین مناسب تا انتخاب شرکـت طراحی سایت و نرم افزار فروشگاه ساز و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بطور کامل همراه با وسائل و تجهیزات بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است .

simpleadmin مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی

انتخاب کمپانی طراحی وب سایت مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

از گام اول از چند کمپانی طراحی سایت را کاندید بکنید . برای گزینش شرکـت طراحی وب سایت مناسب کافیست به وب وبسایت این کمپانی ها مراجعه و نمونه کارها تلفن ثابت آدرس همين طور تعرفه امکانات برنامه فروشگاه ساز این شرکت های طراحی وب سایت را با یکدیگر مقایسه بکنید . “ بهترین مجموعه های طراحی ” در ایران را در گوگل جستجو بکنید . بعد از جستجوی صحیح مقایسه وب سایت کمپانی های ثبت دامین و هاستینگ یا شرکـت های طراحی وب وبسایت برای طراحی فروشگاه آنلاین مطابق با مراحل زیر كار می شود :

وهله ۱ – ثبت دامنه مناسب

ثبت دامین (دامنه) مناسب مهمترین اولین گام راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی است . کوتاه بودن ؛ امکان به خاطر سپردن ؛ مفهوم بودن ؛ آسانی از گاهي از خصوصیات ی دامنه مناسب است . ثبت دامنه شبیه ثبت نام تجاری یا انتخاب نام برای شرکـت است ولی قواعدی دارد. برای ثبت دامنه چنانچه قصد دارید وب سایت شما در گـوگل اول باشدو میخواهید بازاریابی اینترنتی تبلیغات اینترنتی را بعد از طراحی سایت بصورت پیشرفته انجام دهید خوب است ” روش ثبت دامین مناسب ” را بررسي نمایید .

وهله ۲ – خرید هاستینگ مناسب

هاستینگ فروشگاه اینترنتی از نظر تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه استقبالی که کاربران بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی میکنند از ارزش مخصوص ای برخوردار است . برای خرید هاستینگ مناسب از شرکـت های هاستینگ مناسب شما کافیست چند مجموعه هاستینگ را با کمک مشاورین IT و یا دوست ها ی که اطلاعات بیشتری در مورد گزینش هاستینگ مناسب برای شما دارند انتخاب بکنید .

وب سایت های مجموعه هاستینگ مورد نظرتان رانقد بکنید با بهره گیری از نظرات کمپانی طراحی سایت نسبت به خرید هاست ویندوز یا خرید هاست لینوکس كار بکنید . خوب است طراحی فروشگاه اینترنتی ثبت دامین هاستینگ شما بوسیله مجموعه هاستینگ طراحی سایت انجام شود که در سالهای آتی ارائه خدمات راهنمای و پشتیبانی و همين طور تمدید خدمات دامین هاستینگ برای شما راحتتر صورت گیرد . .

” خصوصیات ی یک هاست خوب “

طراحی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز , نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی , نرم افزار فروشگاه ساز , راه اندازی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز فارسیوهله ۳ – برنامه فروشگاه ساز مناسب ! با ثبت دامین هاستینگ شما وهله اول دوم طراحی فروشگاه اینترنتی را به انتها رسانده اید .

یکی از مراحل با اهمیت برای راه اندازی سایت یا فروشگاه ؛ گزینش برنامه طراحی وبسایت یا فروشگاه است . چنانچه بخواهید مدیریت و ظهور رسانی کالاها ، قیمت ها ؛ محتوای فروشگاه اینترنتی را خودتان انجام دهید ؛مسلما نرم افزار فروشگاه سازی برای شما مناسب است که قابلیت تولید مدیریت محتوای فروشگاه اینترنتی را داشته باشد .

روش گزینش مجموعه طراحی وب سایت , انتخاب برنامه فروشگاه ساز !

برای مقایسه مشاهده فهرست بهترین شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی میتوانید از موتورهای جستجوگر یاری بگیرید و یا با استفاده از اطلاعیه های روزنامه چند کمپانی طراحی وب سایت را برای سفارش نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی یافته و با یکدیگر مقایسه بکنید .

با مقایسه نمونه فروشگاه های اینترنتی طراحی شده + ظاهر وبسایت کمپانی طراحی وب از لحاظ گرافیکی امکانات + معین بودن محل کمپانی طراحی سایت + وجود تلفن ثابت پشتیبانی فروش برای شرکـت طراحی وب + وسائل روش پشتیبانی پیشرفته مانند گفتگوی آنلاین سیـستم مدیریت رابطه با مشتریان (تیکتینگ)+قیمت فروشگاه ساز +مشاهده و استعلام روزنامه رسمی شرکـت طراحی سایت + مطالعه سابقه و تاریخچه مجموعه طراحی سایت . . . مقایسه مسائل ی دیگر که میتوان براحتی با مراجعه به وب سایت شرکت طراحی وب این مقایسه را انجام داد .

الف – امکانات نرم افزار فروشگاه آنلاین را چطور ارزیابی کنیم و چه امکاناتی الزامیست ؟

امکانات و وسائل فروشگاه اینترنتی سبب می شود تا خریداران و کاربران فروشگاه اینترنتی شما فرق فروشگاه شما را بابقیه فروشگاه های اینترنتی ، احساس کنند . گاهي از امکانات فروشگاه اینترنتی واقعی شما بدیهی است .

بطور مثال : پرداخت الکترونیک با بانک های عضو شتاب ؛ سبد خرید ؛ مقایسه کالا ها با یکدیگر ؛ گروه بندی کالاها ؛ امکان درج نظر کاربران برای هرکالا ؛ خرید اینترنتی آسان کالاها ؛ امکان انتشار تصاویر ویژگی کالاها در شبکه های اجتماعی ؛ امکان استفاده از روشهای متداول پرداخت ؛ امکان اضافه کردن تعداد کالاها ؛ نمایش محبوبترین ها+پرفروشترین ها+جدیدترین کالاها و . . مسائل دیگر جز امکانات مرسوم فروشگاه ساز های اینترنتی است .

پنل مدیریت فروشگاه ساز شما میبایست فارسی باشد و مقایسه امکانات فروشگاه ساز اینترنتی توسط کارفرما و شخصی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارد انجام می شود . بطور معمول کلیه شرکـت های طراحی وب سایت در سایت امکانات فروشگاه ساز را برای مقایسه کاربران قرار داده اند .

ب: افزایش سرعت دسترسی به فروشگاه آنلاین :

فروشگاه های اینترنتی که سرعت دسترسی بالاتری دارند خوب ترند . اما سرعت دسترسی فروشگاه اینترنتی به عواملی مانند فضای میزبانی وب سرور هاستینگ و همين طور سرعت سرویس اینترنتی که کاربران از آن استفاده میکنند دارد ولی با مقایسه ابتدائی میتوانند نمونه فروشگاه های اینترنتی که در وب سایت مجموعه های طراحی وبسایت منتشر شده است ؛ نسبت به گزینش فروشگاه ساز پرسرعت تر اقدام بکنید . گاهي از فروشگاه ساز ها امکانات کمتری دارند و به همین سرعت دسترسی بالاتری دارند . خوبتر است برای مشاهده سرعت دسترسی فروشگاه ساز از یک مشاور کمک بگیرید .

ج- رعایت اصول “سئو” در فروشگاه ساز

فروشگاه اینترنتی خوب فقط کالا با قیمت مناسب نمیفروشد .بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی در صورتیکه قصد بازاریابی اینترنتی تبلیغات اینترنتی فروشگاه اینترنتی را داشته باشید میتوانید سفارش این خدمات را به یک کمپانی بازاریابی اینترنتی بدهید .

بخشی از عملیات seo سایت تبلیغات اینترنتی با استفاده از وسائل مدیریت محتوای فروشگاه ساز انجام میگردد . پس فروشگاه ساز شما میبایست دارای وسائل ظهور برای “seo سایت ” را داشته باشد .

د- قیمت نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی

در انتخاب و خرید فروشگاه ساز مسلما قیمت نقش مهمی دارد . اما مهمترین مورد محسوب نمی شود ؛ چراکه فروشگاه اینترنتی یا هر کسب کار آنلاینی که بخواهد در بین رقبا خوب یت نسبی را کسب نماید نیاز به هزینه هایی بیشتر از نرخ هایی که رقبا کرده اند دارد .

هیچوقت با یک ایده اولیه و تنها با ارزیابی قیمت فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نکنید ؛ چراکه اینکار دقیقا مانند این است که برای کسب و کاری که هیچ اطلاعی از آن ندارید بخواهید در کوچه یک مغازه ارزان اجاره بکنید . مسلما بعد از مدت کوتاهی با خسارت خیلی مغازه را پس میدهید و کسب و کار جدید شما با شکست مواجه میشوید .

وهله ۴ – طراحی قالب فروشگاه اینترنتی

طراحی قالب وب سایت | طراحی قالب فروشگاه اینترنتی | طراحی قالب اختصاصی | طراحی فروشگاه اینترنتیظاهر فروشگاه اینترنتی در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان از ارزش برای ای برخوردار است . بطور معمول طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی بوسیله شرکت طراحی سایت ی که نرم افزار فروشگاه ساز را از آن تهیه کرده اید انجام میگردد .

طراحی قالب اختصاصی فروشگاه آنلاین باید چه خصوصیات یی داشته باشد ؟

مکان قرارگیری لوگو ؛ تعداد و مکان قرارگیری لینک های اصلی بالای صفحه ؛ محل و شیوه دسترسی به منوها زیر منوهای فروشگاه ؛ روش چیدمان صفحه اول ؛ لینک های زود پایین صفحه و مکان قرارگیری باکس های هوشمند مربوط به ترین ؛ محبوبترین ، پرفروشترین کالاهای داخل فروشگاه اینترنتی است .

بهترین است برای سفارش طراحی قالب فروشگاه اینترنتی اطلاعات متنی تصویر ی مربوط به صفحه اول را به همراه لوگوی باکیفیت و عکس های با کیفیت را برای آتلیه طراحی گرافیکی شرکـت طراحی وبسایت ارسال کرده و توضیحات لازم مانند : کد رنگ یا الگوی انتخاب ی برای اجرای گرافیکی قالب را نیز ارسال نمایید . . ” آموزش سفارش قالب اختصاصی سایت “

وهله ۵- طراحی صفحات وب , ورود تصاویر معین ات کالا و خدمات در فروشگاه ساز :

شما میتوانید اطلاعات اولیه مانند محتوای صفحات مربوط به منوها و زیر منوها را همراه با تعدادی از کالاها مربوط به گروه های کالای مفرق را برای مجموعه طراحی وب سایت ارسال بکنید . نحوه جمع آوری ارسال اطلاعات متن و تصویر ی مربوط به فروشگاه میبایست با نقشه کلی فروشگاه اینترنتی همآهنگ ی داشته باشد .

بهتر است از بین فروشگاه های اینترنتی داخلی یا خارجی یا حتی از بین الگوهای گرافیکی مربوط به قالب فروشگاه اینترنتی ؛نسبت به انتخاب یک الگو برای نقشه سایت و کد رنگ ها نحوه اجرای قالب اقدام نمایید .

الف – نقشه وب سایت , منوها زیرمنوهای فروشگاه آنلاین :

معماری و نقشه کلی فروشگاه اینترنتی شما در seo سایت بازاریابی محتوای فروشگاه اینترنتی شما تاثیر گذار است . بهمین منظور خوبتر است نقشه معماری سایت را به یک کارشناس سئو و طراحی وبسایت بسپارید و یا برای طراحی نقشه فروشگاه اینترنتی خود از یک الگوی مناسب آسان بهره بگیرید .

معماری نقشه فروشگاه آنلاین هر چقدر آسان تر , خوبتر !

ارزش طراحی صحیح معماری نقشه سایت در استفاده همیشگی و دائمی از چیدمان اولیه شماست . حتی ممکن است قالب اختصاصی فروشگاه را هر چندزمان یکبار تغییر دهید , لیکن با تغییر نقشه سایت چیدمان منوها از رتبه وبسایت شما کم می شود و کلیه لینک ها آدرس های صفحات تغییر خواهد کرد. پس برای ایجاد معماری اصولی نقشه استاندارد وب سایت دقت بکنید . برای تهیه نقشه فروشگاه آنلاین در زیر چند مثال آورده ایم:

– در مورد ما زیرمنوها :

تاریخچه – معرفی – استخـدام –

ارتباط با ما زیر منوها :

فرم رابطه فوری – آدرس بر روی نقشه – ایمیل تلفن ارتباط –

اخبار زیرمنوها :

مقاله – اخبار جدید – ارسال خـبر –

تخفیف ها زیر منوها :

فهرست کدهای تخفیف

آموزش ها زیر منوها :

روش سفارش – روش خرید – آموزش های دیگر که اکثرا روش استفاده از محصولات و خدمات قابل فروش در فروشگاه آنلاین است …

ممکن است بخواهید منوها زیرمنوهای شما مسائل دیگری نیز باشد , ولی توصیه میکنیم با مشاهده فروشگاه های آنلاین خوب ( فروشگاه اینترنی موفق خارجی فروشگاه آنلاین خوب ایرانی) ایده بگیرید و شک نداشته باشید هرچقدر منوها و زیرمنوهای فروشگاه خود را پیچیده تر بکنید از نظر کاربران بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی ضعیفتری را جلوه داده اید… بطور معمول وظیفه طراحی نقشه وب سایت با شرکـت طراح فروشگاه آنلاین شما است .

ب – روش جمع آوری اطلاعات متنی و تصویر ی در فروشگاه آنلاین :

اکثرا ٌ شرکـت های طراحی سایت و طراحان وب سایت اطلاعات متنی را بر روی فایل Word با فونت Tahoma و سایز ۱۲ یا ۱۴ دریافت میکنند و اطلاعات عکس ی مربوط به هر بخش را بصورت طبقه بندی شده (عکس های دارای نام معین مربوط به همان صفحه متنی در فولدرهای جداگانه) با کیفیت استاندارد واضح دریافت میکنند .

در صورتیکه میخواهید عکس های کالاها برخي از بخش ها را ارسال بکنید ؛ خوبتر است در صورتیکه عکس های با کیفیت کالاها را دراختیار ندارید به مجموعه طراحی وبسایت ؛ سفارش عکاسی صنعتی مربوط به کالاها گاهي از مسائل دیگر که درفروشگاه اینترنتی شما کاربرد دارد را بدهید .

در صورتیکه تصاویر و بنرهای فروشگاه اینترنتی شما منحصربفرد باشد ؛ این فروشگاه نزد متخصصین طراحی وب از امتیاز ویژه ای برخوردار می شود مسلم بدانید کاربران خریداران فروشگاه های اینترنتی نسبت به منحصربفرد بودن مطالب عکس های داخل وبسایت آبعضی ضروری را دارند و در این رابطه با یکدیگر به تبادل نظر میپردازند .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک