برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها

برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها

woman exercise 720x340 برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها

تناسب اندام می تواند به هر خانمی اعتماد به نفس بدهد و همچنین آن احساس خوشایند شاید با هیچ چیز غیره ای به وجود نیاید.رمز موفقیت تو یک برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب و همچنین تمرینات منظم می باشد که می تواند تو را به اندام دلخواهتان برساند.پس اولین گام و همچنین نقطه کلیدی، تمرینات منظم و همچنین بدون وقفه می است و خواهد بود.یک برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب می تواند باعث کاهش وزن، تعادل وزن، عضله سازی و همچنین در پس نتیجه آن می شود که تناسب اندام می شود.بیاید با هم نگاهی به یک برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی نسبتا" ساده بیاندازیم، که در صورتی که به روش منظم آن هم را دنبال کنید حتما" به پس نتیجه آن می شود که خواهید رسید.

468 60 1 برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها

تمرینات هوازی

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا در تمرینات تناسب اندام دائما به تمرینات هوازی اشاره می کنیم؟ تمرینات هوازی جزو یک برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب خواهند بود و همچنین قبل از آنکه به سلامت قلب و همچنین عروق تو کمک می کند،باعث می شوند چربی های اضافی بدن بسوزند و همچنین در پس نتیجه آن می شود که بدن تو خوش فرم تر می شود.پس در صورتی که نیت و اراده کاهش وزن دارید، یا می خواهید از شر چربی های اضافی خلاص شوید، سعی کنید در طول روز ۴۵ دقیقه تمرینات هوازی انجام دهید.

دویدن، پیاده روی سریع و همچنین طناب زدن نمونه تمرینات خوب و همچنین مؤثری خواهند بود.در صورتی که می خواهید در منزل یا آنکه در باشگاه با تردمیل تمرین کنید، به آن موارد و نکات توجه کنید:پنج دقیقه اول بایستی و حتما بدن را گرم کنید تا جهت برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی که دارید آماده شوید.حتی جهت دویدن بیرون از منزل نیز آن مورد را حتما" مد نظر داشته باشید.در صورتی که نمی خواهید یک برنامه جذاب و جالب و خوب دویدن خسته کننده روی تردمیل انجام دهید، ایده خوبی جهت تو داریم، می توانید یک دقیقه آهسته بدوید و همچنین یک دقیقه سریع!در صورتی که هم می خواهید از یک برنامه جذاب و جالب و خوب خوب و همچنین مناسب جهت تمرین با تردمیل بهره بری و استفاده کنید، آن مطلب را به تو توصیه می کنیم:۵ برنامه جذاب و جالب و خوب تردمیل

telegram elmevarzesh1 برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها

دوچرخه سواری در خارج از منزل هم ایده خوبی می باشد، زیرا و به درستی که هم ورزش می کنید، هم می توانید از فضای بیرون از منزل لذت ببرید.در صورتی که هم فضای مناسبی در اختیار ندارید و همچنین یا از ترس آلودگی هوا نمی خواهید بیرون از منزل ورزش کنید، می توانید با دوچرخه ثابت تمرین کنید.ولی باید توجه داشت همه چیز در نوع ورزش خلاصه نمی می شود!کفش را فراموش نکنید.جهت دویدن چه بیرون از منزل و همچنین چه روی تردمیل کفش مناسب بپوشید.کفش اسپورت و ورزشی بایستی و حتما منعطف باشند و همچنین به خوبی از قلب دوم تو مراقبت کند.

تمرین با وزنه

در صورتی که به فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن داشتن اندامی متناسب و همچنین عضلانی هستید، تمرینات با وزنه خیلی زیاد ضروری خواهند بود.دمبل های ۱ کیلوگرمی جهت شروع مناسب خواهند بود، بعد از آن هم می توانید با توجه به پیشرفت تو و همچنین همچنین بالا رفتن قدرت عضلات، از دمبل های سنگین تر بهره بری و استفاده کنید.

تناسب در پایین تنه

تقویت عضلات شکم، عضلات پا و همچنین باسن جزو تمرینات پایین تنه محسوب می شوند. جهت تقویت عضلات شکم تمرینات متنوعی وجود دارد و همچنین هر کدام به مقدار و اندازه غیره ای مؤثر خواهند بود.می توانید آن تمرینات را در اینجا دیدن کنید: تقویت عضلات شکم.جهت تقویت عضلات پا و همچنین باسن، اسکوات یکی از بهترین و همچنین محبوب ترین حرکات می باشد، ولی باید توجه داشت حرکاتی غیره ای هم خواهند بود که می تواند به فرم دادن به باسن و همچنین پاهای تو کمک کنند، مانند:تمرینات عکسی تقویت عضلات باسن و همچنین ران.

تناسب در بالاتنه

حتما" تو هم دوست ندارید، بازو های شل و همچنین افتاده ای داشته باشید و همچنین یا دچار افتادگی شانه شوید.جهت جلوگیری از آن اوضاع های نامناسب بایستی و حتما عضلات شانه، بازو و همچنین پشت را به شکل مناسبی تمرین دهید.جهت مثال می توانید از حرکات شنا سوئدی، بارفیکس و همچنین تمرینات پشت بازو بهره بری و استفاده کنید.البته توصیه می کنیم آن مطلب را نیز مطالعه کنید.بدون مستلزم و نیاز به وزنه عضله بسازید.

از تمرینات کششی غافل نشوید

تمرینات کششی در مجموع باعث می شوند عضلات تو دور از هر گونه تنش  بوده و همچنین کاملا" ریلکس باشند.تنش های عضلانی موجب خستگی، عدم توانایی در انجام حرکات و همچنین گاهی اوقات موجب درد نیز می شوند،همچنین باعث می شوند هر مفصل و همچنین عضله مرتبط به آن هم، دامنه و همچنین محدوده حرکتی طبیعی خود را حفظ کند و همچنین تو از انعطاف پذیری بالای برخودار باشید.چند نمونه از حرکات کششی را در اینجا دیدن کنید: حرکات کششی

و همچنین ولی باید توجه داشت نقطه اصلی؛ رژیم غذایی مغذی

برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی بدون یک رژیم غذایی مناسب هیچ معنایی ندارد.جهت داشتن اندامی متناسب و همچنین همچنین کاهش وزن، رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش دست به دست هم می دهند.رژیم غذایی مناسب مقدار مناسبی از کربوهیدرات های خوب، پروتئین، مواد معدنی و همچنین مواد مغذی می است و خواهد بود.مصرف مقدار کافی آب را هم فراموش نکنید.سعی کنید در طول برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی هر ۲۰ دقیقه یکبار چند جرعه آب بنوشید.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع:bodybuildingestore

برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها در تاریخ ۱۱ April 2014 | 11:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه جذاب و جالب و خوب اسپورت و ورزشی مناسب جهت خانم ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک