به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟

به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟

How Much Protein Do You Need 720x340 به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟

همه ما می دانیم که پروتئین جهت بافت عضلانی و همچنین رشد آن هم مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد، به ویژه هنگامی که بلافاصله بعد از تمرینات مصرف می شود. غذاهای غنی از پروتئین مواد مغذی مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری جهت بازسازی و همچنین پر کردن دوباره عضلات بعد از یک جلسه تمرین را به بدن می رسانند. ولی باید توجه داشت بعد از تمرین به چه مقدار پروتئین مستلزم و نیاز دارید؟ علم ورزش در آن مطلب چند عامل در نظر گرفته شده جهت مقدار  پروتئین بعد از ورزش را برایتان توضیح می دهد.

468 60 1 به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟

 اوضاع ورزش هر روز خدا تو

استرس عضلات در ورزش های متغایر و متفاوت به روش های متنوع و گوناگون و مختلف نیازهای تغذیه ای متفاوتی را بعد از ورزش به وجود می آورد. ماری اسپانو، متخصص تغذیه اسپورت و ورزشی در آتلانتا جورجیا می گوید: تحقیقات نشان می دهد که آسیب های عضلانی قابل توجه در اکثرا و بیشتر فعالیت های بدنی مانند تمرینات مقاومتی (وزنه) وجود دارد، در پس نتیجه آن می شود که تو حداقل ۲۰ تا ۲۵ گرم پروتئین با کیفیت بالا بعد از تمرین با وزنه جهت بهبود و همچنین رشد عضلانی مستلزم و نیاز دارید که مصرف کنید. آن مقدار و اندازه و میزان معادل با سه عدد تخم مرغ نیمرو و همچنین نان گندم کامل می باشد.

چه ورزش بکنید و همچنین چه نه، تمام بزرگسالان مرد بایستی و حتما هر روز خدا حداقل ۵۶ گرم و همچنین تمام بزرگسالان زن ۴۶ گرم پروتئین مصرف کنند.

telegram elmevarzesh1 به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟

فعالیت های استقامتی مانند پیاده روی، شنا و همچنین یا آهسته دویدن فشار بسیاری را در عضلات ساخته یا ایجاد نمی کند، بنابراین ۱۰ تا ۱۵ گرم پروتئین کافی می باشد، که تو به راحتی می توانید از طریق خوردن یک فنجان ماست یونانی و همچنین انواع توت ها ی جدید و تو و تازه یا یک شیر ارگانیک گرفتن کنید. در صورتی که فعالیت استقامتی تو خیلی زیاد شدید باشد، مثلا" مانند ماراتن احتمالا" بایستی و حتما جهت تو افزایش پروتئین به سطحی از دستورالعمل های تمرینات قدرتی در نظر گرفته می شود.

مطلب مرتبط: بهترین زمان و همچنین مقدار و اندازه و میزان مصرف پروتئین

سن تو

۵۰  سال شمسی سن را رد کردید؟ پروتئین خود را دو برابرکنید! مشخص شده می باشد که اشخاص پیرتر به دو برابر مقدار پروتئین مستلزم و نیاز دارند. یک مطالعه در مجله فیزیولوژی نشان می دهد، به روش معمول، فعالیت بدنی موجب شکسته شدن عضلات شده و همچنین سپس سیستم ایمنی بدن ما آن سلول های شکسته شده و همچنین پروتئین های قدیمی را حذف کرده و همچنین سپس پروتئین جدید می سازد. تحقیقات نشان می دهد همانطور که سن بالا می رود، اقتدار و قدرت بدن ما در ساختن عضله جدید کمترمی می شود ( مقاومت آنابولیکی ). بنابراین اشخاص پیرتر تر مستلزم و نیاز به مصرف حداکثر پروتئین جهت به دست آوردن رشد جدید عضلات دارند.

در صورتی که تو بیش از ۵۰ سال شمسی سن دارید، هدف آن می باشد که حداقل ۴۰ گرم پروتئین با کیفیت بالا بعد از تمرینات قدرتی ( به جای ۲۰ ) و همچنین حداقل ۲۰ گرم بعد از تمرین استقامتی ( به جای ۱۰ تا ۱۵) گرفتن کنید. مستلزم و نیاز به بعضی از ایده های غذایی دارید؟ سعی کنید یک قطعه ۱۸۰ گرمی جوجه ی کباب شده با یک لیوان شیرمصرف کنید. سایر تنقلات مثل: ورقه هایی از گوشت گاو، بوقلمون قطعه قطعه و همچنین پنیر نیز یشنهاد می گردد.

 منابع پروتئین تو

همه پروتئین ها یکی نیستند، تحقیقات در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان می دهد که پروتئین آب پنیر(او همچنین ) می تواند به بدن کمک کند تا پیشرفت بهبودی سریع تری بعد از تمرینات مقاومتی نسبت به انواع دیگر پروتئین داشته باشد، در حالی که مطالعه غیره ای نشان داده می باشد که خوردن ترکیبی از آب پنیر، کازئین و همچنین پروتئین سویا ممکن می باشد کمک بهتری در ساختن عضله نسبت به یک نوع واحد از پروتئین داشته باشند.

Protein به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟منابعی از اسیدهای آمینه که افزایش نرخ رشد عضلانی در آن هم سریع تر می باشد، به دلیل سطح بالایی از لوسین می باشد. لوسین یک اسید آمینه می باشد که به نظر می رسد، تحریک کننده ی سنتز پروتئین در بدن می باشد. آن پروتئین اغلب در پودر طعم دار می باشد که تو می توانید به مخلوط نوشیدنی خود اضافه کنید.

پروتئین گیاهی

در صورتی که گوشت دوست ندارید و همچنین نسبت به ترکیبات مصنوعی غیرطبیعی که معمولا در پروتئین شِیک‌های موجود در فروشگاه‌ها پیدا می‌می شود، تردید دارید، گرفتن سهم پروتئین هر روز خدا تو می‌تواند مانند یک چالش باشد. خوشبختانه، جایگزین‌های شگفت‌انگیزی وجود دارند مانند: ALOHA که یک پروتئین گیاهی ارگانیک می باشد و همچنین از دانه‌های کدوحلوایی، نخودسبز و همچنین شاهدانه ساخته شده می باشد. دو قاشق پهناور و بزرگ از آن پودر گیاهی طبیعی را به یک اسموتی معمولی اضافه کنید تا ۱۸ گرم پروتئین گرفتن نمایید به ‌همچنین و علاوه مقدار بسیاری از آنتی‌اکسیدان‌های سالم، ویتامین‌ها، فیبرهای معدنی و همچنین امگا۳٫

مطلب مرتبط: بهترین منابع غذایی پروتئین جهت رشد عضلات

 به روش کلی، پروتئین های حیوانی جهت ساخت بافت های عضلانی بهتر خواهند بود چرا که آن هم ها به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده اند، به آن معنی که آن هم ها تمام اسیدهای آمینه ضروری جهت ساختن پروتئین های جدید را دارند، در حالی که پروتئین های گیاهی ممکن می باشد فاقد بعضی از آن هم ها باشند و همچنین مقدار و اندازه و میزان لوسین نیز در آن هم ها پایین تر می باشد.

آن بدان معناست که تو ممکن می باشد مستلزم و نیاز به مصرف پروتئین های گیاهی بیشتری جهت رسیدن به مقدار و اندازه و میزان کامل آن پروتئین داشته باشید. از آنجایی که تو بایستی و حتما ۲۰ تا ۲۵ گرم پروتئین آب پنیر ( whey )  مصرف کنید، پس بایستی و حتما آن هم را دو برابرکنید، شاید به ۳۰ یا ۴۰ گرم برسانید، با مصرف پروتئین های گیاهی مانند برنج، نخود و همچنین سویا، که هنوز هم از گزینه های پروتئین استثنایی خواهند بود. حتی بهتراست پروتئین های حیوانی و همچنین گیاهی را با هم مخلوط کنید، با آن وصف تو فواید گیاهان را هم گرفتن می کنید (نه تنها و فقط ویتامین ها و همچنین مواد معدنی می باشد، بلکه ترکیبات گیاهی سالم را هم مصرف می کنید.)

در ادامه بخوانید:

چگونه یک مکمل پروتئین سالم و همچنین مطمئن تهیه کنید؟  

قبل از خواب پروتئین بخورید تا عضلانی شوید

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: mindbodygreen

به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟ در تاریخ ۱۶ July 2015 | 3:30 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “به چه مقدار و اندازه و میزان پروتئین بعد از تمرینات اسپورت و ورزشی مستلزم و نیاز دارید؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک