تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟

تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟

Eating for Muscle تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟

هنگام و زمانی که صحبت از تغذیه عضله سازی مطرح می‌می شود، مفاهیمی وجود دارند که معمولاً در آن پروسه مورد برداشت غلط قرار می‌گیرند. جهت آن که عضله سازی اتفاق بیافتند، نیازمند تمرین سخت و همچنین تغذیه عالی هستید. مجله علم ورزش در آن مطلب نکاتی را مطرح می‌کند تا نسبت به اشتباهات رایج و همچنین حرکت درست در آن مسیر آگاهی داشته باشیم تا دچار خطر و همچنین ایرادهای احتمالی نشویم و همچنین در مسیر درست تغذیه و همچنین در پس نتیجه آن می شود که کسب نتایج ایده آل قرار بگیریم.

468 60 1 تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟

اشتباه

رژیم گرفتن

رژیم گرفتن، بدترین اشتباهی می باشد که در تلاش‌هایی که جهت ساختن عضلات بدون چربی انجام می‌دهید، مرتکب می‌شویم. در واقع، هنگام و زمانی که کالری محدود می‌می شود، بدن جهت مصرف انرژی، دنبال منابع انرژی خواهد رفت. حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ عضله جهت بدن تو به منزله سوخت می باشد و همچنین هنگام و زمانی که کالری دریافتی ناکافی باشد، حاضر می باشد خودش را کاملاً در اختیار بدن قرار دهد. ضمناً شیوه بقای ما به گونه‌ای می باشد که منابع چربی را جهت مصرف شدن برانگیخته کرده و همچنین تعجب می‌کنید که چه اتفاقی افتاده می باشد.

telegram elmevarzesh1 تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟

عدم مصرف پروتئین کافی

پروتئین، یک منبع ضروری جهت رشد عضلات و همچنین ترمیم آن هم‌هاست که در صورتی که به مقدار و اندازه کافی تأمین نشود، عضلات به شدت در مضیقه خواهند بود.

محدود کردن مصرف کربوهیدرات‌ها

کربوهیدرات‌ها نیز از دیگر منابع ضروری خواهند بود که جهت تمرینات سخت و همچنین شدید و همچنین همچنین بازسازی گلیکوژن، انرژی تأمین می‌کنند. حذف کربوهیدرات‌ها از تغذیه هر روز خدا، باعث تضعیف عملکرد اسپورت و ورزشی‌تان شده و همچنین عضلات‌تان را جهت کسب مواد مغذی مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری‌شان با مشکل مواجه می کند.

مطلب مرتبط: ۱۳ نوع از بهترین مواد غذایی عضله ساز

حذف چربی‌ها

چربی‌های سالم به تقویت متابولیسم کمک کرده و همچنین عملکرد هورمونی را تنظیم می‌نمایند. حذف چربی‌های سالم از رژیم غذایی، بدن‌تان را از عملکرد مناسب جهت رشد عضلات و همچنین کاهش چربی بی‌بهره می‌کند. آن باور غلط که " خوردن چربی‌ها چاق تان می کند"، قطعاً مانعی در سر راه بهبود رشد توده عضلانی می‌باشد. البته منظور چربی سالم می باشد.

راه حل مناسب

همه چیز را در تغذیه‌تان در نظر بگیرید

تغذیه ترکیبی و همچنین متنوع داشته باشید و همچنین به نفع عضلات‌تان بخورید. بدن ما جهت عملکرد مؤثر به غذا مستلزم و نیاز دارد و همچنین زمانی که تمرینات بدنسازی و همچنین تمرینات هوازی هم به برنامه جذاب و جالب و خوب‌مان اضافه می‌شوند، دیگر جایی جهت حذف یا محدود کردن بعضی از مواد مغذی باقی نمی‌ماند.

زیرا و به درستی که انرژی مورد مستلزم و نیاز عضلات بایستی و حتما دائما تأمین باشند. با رژیم‌های جورواجور و همچنین گیج کننده‌ای که آن روزها جهت رسیدن هرچه سریع‌تر به هدف در اختیارمان قرار می‌گیرد، خیلی مهم می باشد که وسوسه نشده و همچنین در دام شان گرفتار نشویم. کم خوری و همچنین پیروی از مُدهای رایج تغذیه‌ای تو را به عضلاتی که می‌خواهید نمی‌رساند.

ساختن توده عضلانی بدون چربی، با مصرف پروتئین با کیفیت، کربوهیدرات‌های سالم، چربی‌های سالم و همچنین نوشیدن آب فراوان در طول روز میسر می‌می شود که باعث می‌می شود به بهترین اوضاع ممکن به بدن و همچنین اندام‌تان برسید.

چرا پروتئین؟

جهت حمایت و همچنین حفظ توده عضلانی‌تان، پروتئین مصرف کنید. پروتئین از آمینواسیدهای ساخته شده که به عملکرد سلولی و همچنین ترمیم عضلانی کمک می‌کند. آمینو اسیدها بایستی و حتما جهت سوخت و همچنین ساز عضلانی (انرژی) و همچنین جهت تداوم آنابولیسم (رشد عضلانی) در دسترس باشند. با مصرف مقدار کافی و همچنین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری پروتئین، آمینو اسیدهای بدن ما در اوضاع متعادل و همچنین مثبتی جهت عضله سازی باقی می‌مانند. کاهش و همچنین افت در آن تعادل به معنی فروپاشی در بافت عضلانی می باشد.

مطلب مرتبط: برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی

کربوهیدارت هم…

کربوهیدرات نیز از دیگر موارد مهم در تغذیه عضله سازی می باشد که باعث می می شود در طول روز، قند خون تان در سطح مناسب و همچنین ثابتی بماند. مصرف کربوهیدرات‌های با کیفیت مانند سبزیجات، میوه جات و همچنین غلات به مقدار و اندازه مناسب بر خلاف تصور رایجی که وجود دارد، باعث افزایش چربی نمی‌می شود، بلکه قسمت و بخش اعظم سوخت مورد مستلزم و نیاز جهت تمرینات شدید و همچنین ساختن عضله مناسب را تأمین می‌نماید.

بین کربوهیدرات‌های " خوب و همچنین بد"  تفاوتی وجود دارد که به مواد مغذی کربوهیدرات‌های فشرده بر می‌گردد و همچنین بدن تو آن هم را در دسته خوب‌ها قرار می‌دهد. با بالا رفتن مطالبات تمرینی و همچنین اسپورت و ورزشی، مستلزم و نیاز بدن به کربوهیدرات‌ها (CHO) هم افزایش می‌یابد زیرا و به درستی که نقش خیلی زیاد مهمی در ذخیره گلیکوژن عضله بعد از تمرینات سخت و همچنین خسته کنند دارند.

از چربی نترسید!

چربی‌های سالم بخورید تا به عملکرد هورمونی تان کمک کنید. مخصوصاً تستوسترون که جهت رشد عضلانی ضروری می باشد. آیا می‌دانستید که در زمان استراحت، چربی ۷۰ قسمت و بخش از انرژی مان را تأمین می‌کند؟ همچنین ویتامین‌های محلول در چربی یعنی A،D، E و همچنین K با خوردن چربی‌های سالم تأمین می‌شوند.

با چربی‌ها نباید غیر منصفانه برخورد کنیم زیرا نقش مهمی در حفاظت و همچنین پوشش ارگان‌های حیاتی ما دارند. در صورتی که بدن ما چربی کافی نداشته باشد، عملکرد ایده آلی نخواهد داشت، درست مانند کربوهیدرات‌ها، هنگام و زمانی که مطالبات فیزیکی بدن که ناشی از تمرینات می باشد بالا می‌رود، مستلزم و نیاز به چربی هم اکثرا و بیشتر می‌می شود. مصرف چربی‌های سالم به مقدار و اندازه و میزان مناسب، چاق تان نمی‌کند، بلکه از مواد مغذی خیلی زیاد ضروری جهت بدن جهت ساختن عضلات زیبا و همچنین خوش فرم می باشد.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: sportsnutrition

تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟ در تاریخ ۳ March 2016 | 8:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تغذیه عضله سازی چگونه می باشد؟ آیا با هدف عضله سازی تغذیه می‌کنید؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک