حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی

حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی

بسیاری از خانم ها  همزمان با چرخه قاعدگی شان در  هر ماه  درد را نیز تجربه می کنند .درد های مانند گرفتگی های عضلانی، PMS، درد پشت، خستگی، سر درد و همچنین دیگر نشانه ها و علائم ناخوشایند پدیدار می می شود. حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی یک پیشنهاد عالی می باشد چرا که به رفع بسیاری از آن نشانه ها و علائم ناخوشایند کمک می کند.تعدادی از حرکات یوگا که در زیر آمده می باشد را جهت به دست آوردن آرامش امتحان کنید.

468 60 1 حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی

۱-حرکت  Bound Angel

Bound Angel حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت به تقویت جریان قاعدگی به سمت پایین و همچنین به سمت خارج بدن کمک می کند. آن حرکت سطح پایین لگن خاصره را باز می کند و همچنین می تواند به کاهش درد ساخته یا ایجاد شده توسط قاعدگی از طریق افزایش جریان خون در آن قسمت کمک می کند.

۲-حرکت بچه ها  Balasana 

telegram elmevarzesh1 حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی

Balasana حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت، حرکتی پر از آرامش می باشد که به کاهش درد ناشی از گرفتگی های عضلانی کمک می کند. در آن حرکت آرام بگیرید تا گرفتگی عضلات کم می شود یا به روش کامل از بین برود.

۳-حرکت تعظیم   Dhanurasana

dhanurasana حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت در سطح پایین شکم فشار آورده و همچنین باعث ساخته یا ایجاد کشش می می شود. و همچنین به رفع گرفتگی عضلات رحمی کمک می کند. تو حتی می توانید در آن حرکت به آرامی به سمت جلو و همچنین عقب نوسان داشته باشید.

 ۴-حرکت کبری Bhujangasana

Bhujangasana حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت باعث افزایش جریان خون در ناحیه لگن خاصره می می شود و همچنین همچنین به تنظیم دوره قاعدگی و همچنین به توقف درد کمر کمک می کند.

۵-خم شدن به سمت جلو   Paschimottanasana

Paschimottanasana حرکات یوگا جهت دوران قاعدگینقل شده آن حرکت به تنظیم خونریزی های داخل رحم از طریق تحریک تخمدان ها و همچنین رحم کمک می کند. آن حرکت به بهبود نشانه ها و علائم ناخوش و غمگین کننده کمک می کند.

۶-حرکت آزاد سازی باد    Pavanamuktasana

Pavanamuktasana حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت بر روی شکم فشار وارد کرده و همچنین به هم فشرده شدن و همچنین آزاد شدن عضلات، کاهش گرفتگی عضلات کمک می کند. همچنین به آزاد سازی گازهای اضافی که ممکن می باشد در دوران قاعدگی زنان بوجود آید کمک می کند.

۷-حرکت گربه/گاو  Marjaryasana/Bitilasana

Marjaryasana Bitilasana حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت ترکیبی با هم انجام می می شود تا به شل شدن نخاع کمک کند و همچنین حرکت شکم به کاهش گرفتگی عضلات کمک می کند.

۸-حرکت جسد Savasana

Yoga Poses Savasana Corpse pose حرکات یوگا جهت دوران قاعدگیآن حرکت بایستی در آخر تمرینات انجام می شود تا به روش کامل آرام شوید. اجازه دهید تا بدن و همچنین ذهنتان به آرامش و همچنین با بهبودی دوباره وارد می شود.زمانی را دراین حرکت جهت خودتان صرف کنید.

ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: melfina.hubpages.com

حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی در تاریخ ۷ January 2013 | 9:30 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک