روش های کاهش وزن تا عید نوروز

Nowruz روش های کاهش وزن تا عید نوروز

sport news

اگر تصمیم دارید کاهش وزنی چشم گیر داشته باشید لازم نیست قطعا رژیم غذایی سر سختی را بگیرید چرا که در کنار داشتن وزنی مناسب، برخورداری از سلامت بدنی بسیار زیاد حائز ارزش است .

بهترین راه برای کاهش وزن تا عید نوروز:

به نقل از سیمرغ، ویدا بیطرفان کارشناس اافزایش علوم تغذیه عضو انجمن تغذیه ایران در مورد بهترین راه برای كم شدن وزن تا عید نوروز می گوید: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و شروع شدن دید و بازدیدها، بسياري از افراد سعی بر آن دارند که در فرصت کوتاه باقی مانده به اعضا دلخواه خود برسند غافل از اینکه داشتن وزنی معتدلانه و اعضا متناسب از ضروریات همیشگی در زندگی همه افراد است و داشتن یک نحوه صحیح غذایی حفظ وزن در محدوده سالم می بایست سرلوحه همه ایام باشد.

به همین دلیل برای وزن خاصی را تا عید نوروز هدف قرار ندهید با توجه به نظرات کارشناس تغذیه خود رژیم غذایی مناسب را شروع کرده با انگیزه ادامه دهید به آن میزان كم شدن وزن مناسب‌تان تا ایام عید بسنده بکنید چرا که كم شدن وزن بیش از میزان استاندار منجر به عوارضی جبران ناپذیر خواهد شد از عبارت بازگشت مجدد وزن، حتی بیشتر از سابق، که کم کردن آن از دوره های رژیم اصلاح ی قبلی خیلی دشوارتر خواهد بود.

رژیم های غذایی زود الاثر:

چنانچه تصمیم دارید كم شدن وزنی چشم گیر داشته باشید لازم نیست قطعا رژیم غذایی سر سختی را بگیرید که منجر به ظهور قحطی انواع کمبودها در بدن شما شود جهت چه که در کنار داشتن وزنی مناسب، برخورداری از سلامت بدنی زیاد حائز ارزش است . عدم دریافت مواد ضروری بدن منجر به ظهور شرایط قحطی در بدن و آسیب به انواع بافت های بدن از عبارت ذخایر کبدی، واکنش های گوارشی اختلالات پوستی می شود. قطعا داشتن موها پوست سالم به اندازه داشتن اعضا زیبا برای شما با اهمیت زیاد است .

چنانچه می خواهید بیشتر بدانید : لطفا از رژیم های غذایی چند روزه خودداری بکنید !

ورزش در کنار رژیم ویرایش ی:

ورزش رژیم غذایی دو عضو جداناپذیر می باشند مکمل یکدیگر هستند . انجام حرکات ورزشی هوازی شبیه پیاده روی تند به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه حداقل ۳ تا ۴ بار در هفته به همه افراد شرایط فیزیکی مناسب توصیه می شود. بدون انجام ورش روند كم شدن وزن شما بسیار زیاد نماید خواهد بود. چاقی های موضعی از بزرگترین دغدغه های طرفداران کاهش وزن است . ضروری است بدانید رژیم اصلاح ی صرفا منجر به كم شدن وزن کلی شما می شود به همین دلیل چنانچه از چاقی عضو خاصی از بدنتان ناراضی هستید قطعا در کنار رژیم غذایی، ورزش مناسب با آن ناحیه از بدن را نیز انجام دهید.

چنانچه می خواهید بیشتر بدانید : سالم‌ترین راه برای كم شدن وزن!

توقف رژیم اصلاح ی در طول ایام عید:

متاسفانه توقف در رژیم غذایی یکی از موارد بارز در افرادی است که قبل از رسیدن عید شروع به کاهش وزن چشـم گیر می کنند. با توجه به دید بازدیدهای زیاد نوروزی و غذاهای رنگارنگی که جهت پذیرایی در مهمانی ها استفاده می شوند اکثرا ادامه دادن روند رژیم اصلاح ی در طی ایام نوروزی کاری بس دشوار است در حالی که استمرار در رژیم ویرایش ی ادامه دادن آن خیلی با اهمیت است . هر بار که در رژیم غذایی شکست بخورید در دفعات بعدی كم شدن وزن جهت شما دشوارتر خواهد شد.

از طرف دیگر بدن ما برای آماده شدن با شرایط نیاز به زمان دارد به همین دلیل روند رژیم ویرایش ی رفته رفته طی جلسات ویزیت متوالی ( ۱۰ روز یکبار) بوسیله کارشناس تغذیه شما دشوارتر و محدود تر خواهد شد. حتی بعد از دسترس و نگرانی ی به وزن مطلوب نیز رعایت رژیم غذایی تثبیت وزن ضروری است . با تذکر به نکات ذکر شده افرادی که اقدام به رژیم بازبینی ی قبل از شروع تعطیلات می کنند ملزم به رعایت آن در طول زمان تعطیلات و همه مهمانی ها هم هستند به همین دلیل قبل از شروع رژیم بازبینی ی باید عزم خود را جهت طی کردن مسیری نسبتا زیاد تقویت بکنید و برای این کار نیازمند برنامه ریزی زیاد مدت هستید.

چنانچه می خواهید بیشتر بدانید : رژیم غذایی متعادل جهت تناسب اندام

پیروی از رژیم غذایی تکرار ی در طول ایام عید:

یکی از عوامل مهم در امر رژیم بازبینی ی داشتن تنوع در رژیم غذایی است چرا که بدن شما بعد از مدتی به رژیم غذایی دوباره تکرار ی جواب نخواهد داد و روند كم شدن وزن مسدود خواهد شد. از طرفی طی دوره رژیم اصلاح ی بررسی فیزیکی و وضعیت سلامت ی شما توسط کارشناس تغذیه‌تان بسیار زیاد ضروری است تا در صورت ظهور کمبود اصلاح هایی تکمیلی تجویز شوند. به همین دلیل قطعا هر ۱۰ الی ۱۴ روز یکبار به همراه رژیم غذایی سابق خود با کارشناس تغذیه‌تان دیداری داشته باشید.

با توجه به تعطیلات زیاد مدت نوروزی قطعا در آخرین روزهای سال به آخرین ویزیت خود رفته رژیم غذایی نوروزیتان را دریافت بکنید بلافاصله بعد از اتمام تعطیلات هم با وی ملاقات داشته باشید.

از آنجا که بسیار زیاد ی از افراد در طی ایام تعطیل رژیم غذایی خود را ترک کرده و دچار ارتقا وزن می شوند بعد از اتمام تعطیلات انگیزه روحیه خود را جهت ادامه از دست می دهد و جهت مدتی نسبتا زیاد در کمال ناامیدی رژیم اصلاح ی را فراموش کرده و یا در صورت ادامه کارشناس تغذیه را تغییر می دهند. توصیه می شود در چنین وضعیتی با وجود سخت تر شدن شرایط برای شما، نه تنها متخصص خود را تغییر ندهید بلکه با عزم ای هر چه محکم تر برای شروعی نو اقدام بکنید .

روش های غیر اصولی كم شدن وزن:

به دنبال راه های فرعی و غیر اصولی از عبارت مصرف انواع داروها و ترکیبات شیمیایی یا گیاهی غیر استاندارد، مصرف از انواع دستگاه های لاغری موضعی به صورت غیر اصولی و انواع جراحی های لاغری غیر استاندارد نباشید براي چه که بدن شما نمی تواند همه تغییرات را به یکباره تحمل نماید .

به خود فرصت دهید که با روند آرام کاهش وزنی مناسب داشته باشید از هرروش در وقت مناسب زیر نظر کارشناس مربوطه و به صورت اصولی استفاده بکنید براي چه که صرفا رسیدن به وزن مورد نظر طی مدت کوتاه تا عید مدنظر ناست حفظ وزن سلامت ی از ارزش بیشتری برخوردار است .

پیشنهاد های غلط اطرافیان:

دید بازدید های نوروزی منجر به تبادل اطلاعات زیاد بین افراد می شود. برخي اوقات تجربیات اطلاعات غیر علمی افراد دیگر می توانند شما را از مسیر صحیح رژیم اصلاح ی‌تان دور نماید به همین دلیل قبل از انجام هر از این تغییرات قطعا با کارشناس تغذیه خود مشورت بکنید . فراموش نکنید رژیم غذایی هرکس متناسب با نیازهای بدنی وی است به همین دلیل از توصیه کردن رژیم غذاییتان به دیگران یا استفاده از رژیم غذایی آنها اکیدا خودداری بکنید .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روش های کاهش وزن تا عید نوروز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک