چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟

چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟

Increase Muscle 720x340 چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟

ورزشکاران سخت در تلاش‌اند تا توده عضلانی خود را از طریق تغذیه و همچنین تمرینات افزایش دهند، ولی باید توجه داشت در بعضی مواقع به دلیل عدم آگاهی از تغذیه صحیح با افزایش چربی مواجه می شوند که ممکن می باشد برایشان گران تمام می شود، مثلاً افزایش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی. خبر خوب آن می باشد ‌که می‌توانید توده عضلانی‌ را بدون بالا بردن قسمت و بخش چربی‌ بدن‌تان افزایش دهید. در آن مطلب مجله علم ورزش چند نقطه ساده و همچنین مؤثر را همراه با ترفندهایی جهت رسیدن به اندامی خوش‌فرم و همچنین افزایش توده عضلانی برایتان توضیح می‌دهد.

468 60 1 چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟

گرفتن کالری را اکثرا و بیشتر کنید

در صورتی که جدی و همچنین شدید ورزش می‌کنید ولی باید توجه داشت از مصرف زیاد کالری هراس دارید، توصیه می‌کنیم درعوض، مصرف پروتئین را دو برابر کنید. مثلاً در صورتی که معمولاً یک جهت ناهار یک پُرس سینه مرغ و همچنین سبزیجات می‌خورید، تبدیلش کنید به دو پُرس سینه مرغ و همچنین سبزیجات! با دو برابر کردن مصرف کالری، می‌توانید توده عضلانی‌تان را افزایش دهید بدون ‌آنکه ناخواسته چربی اضافه نمایید. به آن نقطه توجه داشته باشید: غذاهایی بخورید که کالری زیاد و همچنین چربی کم دارند.

وعده‌های غذایی‌تان را زمانبندی کنید

telegram elmevarzesh1 چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟

جهت افزایش توده عضلانی مستلزم و نیاز به تغذیه دارید و همچنین بایستی و حتما مرتباً بخورید! ۳ وعده کامل و همچنین درست و همچنین حسابی در روز که در صورتی که واقعاً نیت و اراده عضله‌سازی دارید، نباید هیچ‌یک را حذف کنید. تو بایستی و حتما هر دو تا سه ساعت بخورید ( میان وعده و همچنین وعده اصلی) تا بهترین نتایج را بگیرید. ۱۵ دقیقه بعد از بیدارشدن، صبحانه‌تان را میل کنید.

در صورتی که ممکن می باشد در طول روز، زمان خوردن وعده‌تان را فراموش کنید و همچنین برنامه جذاب و جالب و خوب‌تان بهم بریزد، از تایمر جهت یادآوری زمان تغذیه بهره بری و استفاده کنید. غذاهایی انتخاب کنید که مواد مغذی با کیفیت دراختیارتان بگذارد تا مواد مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری جهت عضله‌سازی بدن‌تان تأمین می شود.

مطلب مرتبط: قبل و همچنین بعد از ورزش چه بخوریم بهتر می باشد؟

تغذیه بعد از تمرین

برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی بعد از تمرینات را تغییر پیدا کردن به یک عادت کنید تا مقدار و اندازه و میزان متعادلی از کربوهیدرات‌ها و همچنین پروتئین جهت بدن تأمین می شود. ضمناً سعی کنید، یک ساعت و همچنین نیم پیش از تمرین یک وعده غذایی سبک بخورید. در صورتی که دوست ندارید پیش از تمرین چیزی بخورید، به‌جایش شیک پروتیئن مصرف کنید. تو مستلزم و نیاز دارید بدن‌تان را آماده کنید تا کالری کافی جهت سوزاندن حین ورزش داشته باشد.

غذاهای‌تان را هوشمندانه انتخاب کنید

جهت افزایش کالری دریافتی به غذاهایی مستلزم و نیاز دارید که حاوی کالری مناسب باشد. غذاهایی که فوراً انرژی تولید می‌کنند ولی باید توجه داشت معده را سنگین نمی‌کنند، مناسب خواهند بود، غذاهایی که حجم بسیاری دارند، سنگین‌تان می‌کند و همچنین ورزش‌کردن را تقریباً ناممکن می‌کنند.

بنابراین در مورد غذاهایی که می‌خورید دقت کنید و همچنین سخت‌گیر باشید. ما توصیه می‌کنیم جودوسرِ، گوشت قرمز کم چرب، میوه‌های خشک شده، بادام زمینی و همچنین کره بادام زمینی را به رژیم غذایی هر روز خدا‌تان اضافه کنید. در صورتی که می‌توانید از غذاهایی مثل سبزیجات، سوپ‌های کم‌کالری یا حریره جو دوسر پرهیز کنید زیرا و به درستی که خیلی سنگین خواهند بود و همچنین فوراً سیرتان می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۵ راه ساده جهت تفکیک و همچنین کات کردن عضلات

روند پیشرفت‌تان را کنترل کنید

دائما پیگیر روند پیشرفت‌تان و همچنین مقدار و اندازه و میزان کالری که مصرف می‌کنید، باشید. تو قرار نیست به‌حدی تنومند شوید که شروع به اندوختن چربی کنید. مصرف بیش از مقدار و اندازه کالری منجر به افزایش تدریجی چربی خواهد شد. در صورتی که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می‌کنید گرفتن کالری‌تان بیش از حد روبه افزایش می باشد، کافیست یک قدم به عقب برگردید و همچنین گرفتن کالری‌تان را به ۲۰۰ کالری یا ۱۰ قسمت و بخش از کل کالری دریافتی‌تان برسانید تا چربی‌سازی را متوقف کنید.

تمرین هوازی را اضافه کنید

علی رغم باور رایج، در صورتی که تمرینات هوازی را به مجموعه تمرینات فیتنس‌تان اضافه کنید، توده عضلانی‌تان تحلیل نخواهد رفت. یک تمرین کاردیو می‌تواند اشتها را اکثرا و بیشتر کرده و همچنین سرعت ریکاوری را اکثرا و بیشتر می‌کند و همچنین نقطه مهم آن‌که به تعادل درست برسید. تو بایستی و حتما مقدار و اندازه و میزان مناسبی از تمرین هوازی را اضافه کنید تا چربی بسوزانید ولی باید توجه داشت نباید آن هم‌قدر شدید باشد که عضلات‌تان را تحلیل ببرد.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: healthydietbase

چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟ در تاریخ ۲ January 2016 | 8:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چگونه توده عضلانی بدون چربی را افزایش دهید؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک