کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد

کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد

weight loss 2 720x340 کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد

حتما" تو هم شنیده اید که کاهش وزن در خانم ها نسبت به آقایان به تمرینات سخت تری مستلزم و نیاز خواهد داشت.ولی باید توجه داشت به نظر تو چرا بایستی و حتما تمرینات خانم ها شدت بیشتری داشته باشد تا بتوانند به وزن ایده آل خود برسند؟در یک بررسی به مدت ۱۶ هفته دو تیم از خانم ها و همچنین آقایان به تمرینات مشابه فیتنس و همچنین با مقدار و اندازه و میزان ۶۶ قسمت و بخش توانایی شان تمرین کردند.در پایان بررسی دریافتند که مردان نسبت به زنان به اندام متانسب تری دست یافتند و همچنین به روش میانگین کاهش وزن بیشتری داشتند.

468 60 1 کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد

چرا در خصوص کاهش وزن و همچنین تناسب اندام، آقایان پس نتیجه آن می شود که بهتری از تمرینات می گیرند؟

یک دلیل اصلی در خصوص کاهش وزن سریع تر، تفاوت ساختار بدنی بین آن دو جنس می است و خواهد بود.بدن مردان نسبت به زنان عضله بیشتری دارد و همچنین عضلات اکثرا و بیشتر یعنی سوخت و همچنین ساز اکثرا و بیشتر.اندام عضلانی  نسبت به اندامی که چربی بیشتری دارند مقدار و اندازه و میزان سوخت و همچنین ساز بیشتری دارند.در واقع مساله مهم آن می باشد که حتی هنگام و زمانی که مردان در حال استراحت خواهند بود، کالری بیشتری نسبت به زنان می سوزانند و همچنین همین به روند کاهش وزن کمک می کند.

بدن خانم ها نیز چربی بیشتری نسبت به آقایان خواهد داشت.آن مسأله نشان می دهد که زنان بایستی و حتما نه تنها مراقب رژیم غذایی خود باشند، بلکه  کاهش وزن در خانم ها نیازمند تمرین اکثرا و بیشتر می باشد و همچنین بایستی و حتما تمرینات خود را نیز جدی بگیرند، در حالی که ممکن می باشد آقایان تنها و فقط با تمرینات اسپورت و ورزشی بتوانند بر مشکل اضافه وزن غلبه کنند.

telegram elmevarzesh1 کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد

جهت آنکه خانم ها نیز مانند آقایان پس نتیجه آن می شود که بگیرند مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد به جای ۶۵ قسمت و بخش قدرت خود با ۸۵ قسمت و بخش قدرت تمرین کنند.یعنی تمرینات سخت تر و همچنین طولانی تر، تا نتایج قابل توجه و همچنین مشابه مردان را گرفتن کنند و همچنین همانطور که در ابتدا گفتیم، اندام عضلانی سوخت و همچنین ساز بیشتری دارند و همچنین اندامی که چربی بسیاری دارند سرعت سوخت و همچنین ساز پایینی دارند.

خانم ها با انگیزه اکثرا و بیشتر ورزش کنید!

با آنکه ممکن می باشد مردان راحت تر به فرم بدنی دلخواهشان برسند، ولی باید توجه داشت آن بدان معنی نیست که جهت تو خانم ها رسیدن به آرزویتان غیر ممکن می است و خواهد بود.همه ما تفاوت هایی با یکدیگر داریم و همچنین حتی در صورتی که رسیدن به اهدافمان مستلزم زمان بیشتری باشد در صورتی که با تلاش پیش برویم به اهداف خود خواهیم رسید.سالم غذا بخورید و همچنین مرتب ورزش کنید و همچنین بزودی شاهد نتایج خوبی خواهید بود.

در پایان مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری به ذکر می باشدبدن خانم ها نسبت به آقایان به تمرینات بدنسازی دیرتر واکنش می دهد.یعنی خانم ها در صورتی که بخواهند اندامشان حجیم، عضلانی و همچنین در کل خوش فرم می شود بایستی و حتما مقداری صبور باشند، جهت مثال، بعد از ۱۰ هفته تمرین قدرتی، حجم عضلات آن هم ها افزایش قابل توجهی پیدا نمی کند و همچنین حدودا" دو ماه به بالا بایستی و حتما منتظر پس نتیجه آن می شود که باشند.

تهیه و همچنین تدوین: elmevarzesh.com

کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد در تاریخ ۱۵ April 2014 | 11:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کاهش وزن در خانم ها به تمرینات بیشتری مستلزم و نیاز دارد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک