۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانه

۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانه

داشتن شانه ها و همچنین باوز های خوش فرم یکی از فاکتورهای مهم در تناسب اندام می باشد. در آن مطلب ۴ تمرین ساده و همچنین اصولی و کاربردی را به تو معرفی می کنیم که به کمک آن هم می توانید چه در باشگاه و همچنین چه در منزل عضلات بازو و همچنین شانه را تقویت کنید و همچنین همچنین و علاوه بر آن با آن تمرینات عضلات پشت و همچنین سینه را نیز تقویت کنید. آن تمرینات را می توانید ۲ بار در هفته تکرار کنید.

468 60 1 ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانه

Arm fitness ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانهدوسر بازو

آن تمرین جهت تقویت عضلات بازو یعنی دو سر بازو مناسب می باشد. بایستید و همچنین پاها را به مقدار و اندازه عرض شانه از هم جدا کنید، زانوها را کمی کنید و همچنین عضلات شکمی را تو ببرید. دست هایتان را مستقیم در کنار پهلوهایتان نگه دارید و همچنین یک دمبل ۲ تا ۵ کیلوی را در هر دست نگه دارید. عضلات شانه ای را منقبض کرده و همچنین دمبل را بالا بیاورید بطوریکه کف دست صاف می شود و همچنین روبروی شانه راست قرار گیرد. مکث کنید و همچنین سپس به آرامی آن هم را پائین بیاورید. آن حرکت را جهت دست دیگر نیز در ۳ ست  با ۱۵ تکرار انجام دهید.

biceps dumbbell curls ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانهعضلات سه سربازو

telegram elmevarzesh1 ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانه

باستید، پای چپ را جلو قرار دهید و همچنین زانوها را خم کنید. سپسبه سمت جلو مقداری خم شوید. در حالی که دمبل ۱ تا ۳ کیلو را در دست دارید، دست را از آرنج خم کنید و همچنین دست چپ را نیز روی ران چپ قرار دهید. دست راست را که از آرنج خم بوده رو به عقب ببرید، دقت کنید دست بایستی و حتما تنها و فقط از مفصل آرنج حرکت داده می شود. حرکت را در ۳ ست با ۱۵ تکرار جهت هر دست انجام دهید.

dumbbell triceps exercises ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانهپرس بالای سر

در حالی که صاف ایستاده اید پاها را به مقدار و اندازه عرض شانه باز کنید و همچنین زانوها را به آرامی خم کنید. دمبل ۲ تا ۵ کیلوی را در در دست هایتان و همچنین بالای شانه بگیرید، بطوریکه کف دست رو به جلو باشد وآرنج ها بطرف پائین باشد. دمبل ها را با یک فشار بالا ببرید و همچنین  به آهستگی به موقعیت اول برگردید. آن حرکت را نیز در ۳ ست با ۱۵ تکرار انجام دهید.

OverheadShoulderPress ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانهبالا بردن دست از پهلو

پای راست را جلو قرار دهید و همچنین زانوها را خم کنید. سعی کنید وزن بدن را روی هر دو پا تقسیم کنید. دمبلی به وزن ۱ تا ۳ کیلو را در دست چپ بگیرید و همچنین دست راست را روی ران راست به عنوان تکیه گاه قرار دهید. در حالی که مقداری به طرف جلو خم شده اید، دست چپ را بالا بیاورید تا حدی که دمبل به دنده پایینی قفسه سینه نزدیک می شود. بعد از یک مکث کوتاه به آرامی به موقعیت شروع برگردید. آن حرکت را در ۳ ست ۱۵ تایی انجام دهید.

One Armed Row ۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانهدر ادامه

جهت تقویت عضلات پشت بازو و همچنین شانه

۳ حرکت جهت تقویت عضلات پشت بازو در منزل

بهترین حرکات جهت تقویت عضلات شانه

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: familycircle

۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانه در تاریخ ۲۸ September 2014 | 11:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۴ تمرین ساده جهت تقویت عضلات بازو و همچنین شانه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک