۴ حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی

۴ حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی

morning exercise 720x340 ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی

بسیاری از اشخاص صبح زود بعد از بیدار شدن از خواب جهت نیرو بخشیدن بدن و همچنین گریز و فرار از بی حالی بعد از خواب و همچنین زیرا و به درستی که وقت کافی جهت ورزش صبحگاهی ندارند از مواد کافئین دار همچون چایی، قهوه و همچنین نسکافه بهره بری و استفاده می کنند. در آن مطلب مجله علم ورزش ‌می‌خواهد چند  حرکت اسپورت و ورزشی ساده ولی باید توجه داشت مفرح و همچنین نیرو قسمت و بخش را به تو معرفی کنید تا بتوانید روز بهتری داشته و همچنین احساس شادی، نشاط و همچنین پر انرژی بودن کنید در حالی‌که تنها و فقط چند دقیقه وقت تو را می‌گیرد. با انجام آن ۴ حرکت اسپورت و ورزشی نسبت به روزهای قبل احساس بهتری خواهید داشت.

468 60 1 ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی

آن برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی را با گرم کردن شروع کنید، سپس ۳ سِت از تمرینات را انجام دهید. در ست اول، ۴۵ ثانیه تمرین را انجام داده و همچنین ۲۰ ثانیه بین هر حرکت استراحت کنید. در ست دوم، ۴۵ ثانیه تمرین را انجام داده و همچنین ۱۵ ثانیه بین هر حرکت استراحت کنید. در ست سوم، ۴۵ ثانیه تمرین  را انجام داده و همچنین ۱۰ ثانیه بین هر حرکت استراحت کنید. 

گرم کردن بدن

hvrhdzew ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسیجهت گرم کردن بدن تمرین زانو بلند را سه ست متوالی به مدت ۴۵ ثانیه انجام داده و همچنین بین هر ست ۲۰ ثانیه استراحت کنید. توجه داشته باشید که زانوها تا ارتفاع لگن بالا آورده شوند. ولی باید توجه داشت ما پیشنهاد می کنیم ابتدا با حرکات بهتری بدن را گرم کنید، ویدئو گرم کردن بدن را دیدن کنید.

telegram elmevarzesh1 ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی

اسکوات پرشی

Pop Squats ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسیجهت انجام آن تمرین که تمام بدن را درگیر می کند در اوضاع حرکت اسکوات بایستید. پاها به مقدار و اندازه عرض لگن باز باشند. حرکت اسکوات را انجام داده و همچنین پایین بروید. با فشار دادن پاها و همچنین حرکت به سمت بالا به هوا پرش کنید و همچنین سپس فرود آمده و همچنین حرکت اسکوات پرشی را بدون وقفه تکرار کنید.

لانچ

Alternating Forward Lunges ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسیدیگر حرکت اسپورت و ورزشی آن برنامه جذاب و جالب و خوب، جهت تقویت عضلات پا مفید می باشد. بایستید و همچنین یک گام بلند به جلو بردارید. زانو‌ها را خم کرده تا حدی که ساق پای جلو عمود بر زمین و همچنین ساق پای عقب موازی با زمین باشد. به اوضاع اول برگشته و همچنین حرکت را با پای دیگر انجام دهید. آن حرکت یک تمرین کلی جهت بدن می باشد.

شنای سوئدی

Pushups ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسیبر روی چهار دست و همچنین پا رو به زمین قرار بگیرید. وزن بدن روی هر چهار نقطه تقسیم می شود و همچنین بدن از سر تا پنجه پاها در یک خط مستقیم باشند. آرنج‌ها را خم کرده و همچنین بدن را به سمت پایین ببرید و همچنین با فشار دست‌ها به زمین آرنج‌ها را راست کرده و همچنین به اوضاع ابتدایی و اولیه برگردید. شنا سوئدی نه تنها مخصوص عضلات اندام‌های فوقانی می باشد بلکه عضلات تنه و همچنین اندام های تحتانی را نیز درگیر می کند.

کوهنورد

Mountain Climbers 2 ۴  حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسیدر اوضاع شنای سوئدی قرار بگیرید. دست‌ها مستقیم زیر شانه‌ها باشند. در طول انجام حرکت عضلات شکم را سفت و همچنین محکم نگه دارید و همچنین هیچ گونه دگرگونی و تغییری در اوضاع بدن نباید صورت گیرد. یک پا را از زمین جدا کرده و همچنین به داخل سینه بکشید. پا را به اوضاع اول برگردانده و همچنین روی زمین بگذارید. حرکت را با پای مخالف انجام بدهید.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: shape

۴ حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی در تاریخ ۷ January 2016 | 8:00 am نشر یافته شده شده می باشد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۴ حرکت اسپورت و ورزشی جهت شارژ کردن کردن بدن در صبح – عکسی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک