تمرینات کششی جهت گرم کردن بدن

تمرینات کششی جهت گرم کردن بدن

stretching exercises men 720x340 تمرینات کششی جهت گرم کردن بدن

سپری نمودن یک فصل اسپورت و ورزشی بدون آسیب دیدگی نیازمند انجام یک برنامه جذاب و جالب و خوب ی آماده سازی مناسب می باشد. انجام تمرینات کششی مناسب جهت گرم کردن بدن نقش مهمی را در جلوگیری از آسیب دیدگی ایفا می کند. در آن مجال به معرفی چند نمونه از تمرینات کششی مناسب جهت  گرم کردن قبل از انجام ورزش جهت جوانان ورزشکار می پردازیم.آن حرکات بر اساس توصیه ی آکادمی جراحان اورتوپدی آمریکا می باشد.

اوضاع نشستن چهار زانو و همچنین کشش داخل ران

به صورت چهار زانو بنشینید و همچنین کف هر دو پا را مقابل هم قرار دهید. سپس آرنج ها را در قسمت داخل زانو قرار دهید و همچنین سعی کنید زانوها را به زمین فشار دهی، به روش همزمان سررا به سمت پایین یا پنجه بیاورید. آن حرکت را جهت ۵ ثانیه حفظ کنید و همچنین آن هم را ۶ بار تکرار کنید. آن حرکت کششی سبب اعمال کشش بر وری قسمت داخلی ران و همچنین عضلات ناحیه ی ستون مهره می می شود.

اوضاع نشستن با پاهای دور از هم

telegram elmevarzesh1 تمرینات کششی جهت گرم کردن بدن

بر روی زمین در حالی که دو پای تو به مقدار و اندازه ی کمی بیش از عرض شانه از هم فاصله دارند بنشینید. هر دو زانو صاف باشد و همچنین دست خود را با خم شدن به جلو بر روی پنجه پا قرار دهید و همچنین آن اوضاع را جهت ۵ ثانیه حفظ کنید.آن حرکت را ۶ بار انجام دهید. آن حرکت بر روی عضلات پشت ران و همچنین ستون مهره کشش اعمال می کند.

اوضاع نشستن با پاهای کنار هم

بر روی زمین بنشینید هر دو پار ا در حالیکه در کنار هم بوده و همچنین در جلوی تو و همچنین زانو ها صاف خواهند بود قرار دهید. به خم شدن به جلو  دست خود را به پنجه ی پا رسانده و همچنین آن اوضاع را جهت ۵ ثانیه حفظ کنید. آن حرکت را ۳ الی ۶ مرتبه تکرار کنید.

اوضاع خوابیده با یک زانوی خم

بر روی زمین دراز بکشید. یک پا را کاملا" صاف قرار دهید و همچنین پای دیگر را از مفصل زانو در کنار بدن خم کیند و همچنین سعی کنید زانوی پای خم شده را به زمین فشار دهید، آن امر سبب کشش عضله ی چهار سر رانی می می شود. مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد هر انقباض را ۵ ثانیه حفظ کنید و همچنین آن عملر ا جهت هر پا ۳ تا ۶ مرتبه تکرار کنید

اوضاع زانو داخل قفسه ی سینه

بر روی زمین دراز بکشید هر دو پا را از زانو خم کرده و همچنین درحالیکه هر دو پا در کنار هم خواهند بود زانو را داخل قفسه ی سینه بیاورید و همچنین با دو دست که بر روی زانو قرار می گیرند بر روی پا اعمال کشش کنید. آن حرکت را ۳ تا ۶ بار و همچنین هر بار به مدت ۵ ثانیه  انجام دهید.

اوضاع حمله به جلو

در حالت ایستاده بر روی پای چپ زانو بزنید و همچنین آرنج چپ را روی زانوی چپ قرار دهید. پای راست را به صورت صاف در عقب در اوضاع کشیده قرار دهید و همچنین دست راست را به صورت کشیده و همچنین صاف بر روی پشت ران راست قرار دهید. کمر را صاف بگیرید و همچنین بر روی داخل پای چپ اعمال کشش کنید. هر کشش را ۵ ثانیه حفظ کنید و همچنین آن حرکت را جهت هر پا ۳ الی ۶ مرتبه تکرار کنید.

اوضاع حمله به طرفین

در حالت ایستاده دو پا را در اوضاع دور از هم و همچنین کمی اکثرا و بیشتر از عرض شانه قرار دهید. زانوی پای چپ را کمی خم کنید و همچنین دست چپ را بالای زانو روی ران قرار دهید. پای راست صاف باشد و همچنین کمر نیز حالت صاف داشته باشد و همچنین به جلو خم نشده باشد. آن حالت سبب اعمال کشش بر وری داخل ران راست خواهد شد. همین حرکت را در سمت مقابل تکرار کنید. مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد هر بار آن اوضاع به مدت ۵ ثانیه و همچنین جهت هر پا ۶ مرتبه تکرار می شود.

اوضاع خم شده به جلو با پاهای ضربدری

در حالت ایستاده پاهای خود را به صورت ضربدری قرار دهید. در آن حالت در حالیکه زانوها صاف می باشد به جلو خم شوید و همچنین جهت ۵ ثانیه و همچنین جهت هر پا ۶ مرتبه تکرار می شود.

اوضاع کشش ایستاده عضله ی چهار سر ران

در حالت ایستاده یک پا را به عقب خم کرده و همچنین با دست قسمت مچ پا را گرفته و همچنین به باسن فشار دهید . آن امر سبب اعمال کشش بر روی عضله ی جلوی ران ( عضله ی چهار سر رانی ) می می شود. جهت هر پا ۵ مرتبه و همچنین هر بار کشش  را جهت مدت ۵ ثانیه انجام دهید.

تمرینات کششی جهت گرم کردن بدن در تاریخ ۲۷ December 2012 | 8:31 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمرینات کششی جهت گرم کردن بدن”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک