حرکات اسپورت و ورزشی جهت تقویت مفاصل نه پیر نه جوون ها

حرکات اسپورت و ورزشی جهت تقویت مفاصل نه پیر نه جوون ها

استئوآرتریت شامل بیماری‌های شایع می باشد که گاه از میانسالی شروع شده و همچنین بخصوص در خانم‌ها اکثرا و بیشتر دیده می‌می شود. در آن بیماری مفاصل بدن به مرور تخریب می‌می شود و همچنین به مرور زمان دردهای شدید مفصلی به سراغ فرد می‌آید. در آن بین پزشکان یکی از موثرترین درمان‌ها را انجام تمرینات اصولی اسپورت و ورزشی می‌دانند که تقویت مفاصل مهم بدن همچون کمربند شانه‌ای و همچنین لگنی را در پی دارد. آن هفته می‌خواهیم با آموزش چند حرکت ویژه و همچنین منحصر به فرد تو را در مهار آن بیماری شایع یاری دهیم ولی باید توجه داشت باز هم اولین نقطه استمرار در تمرینات اسپورت و ورزشی و همچنین از همه مهم‌تر گرم کردن بدن پیش از شروع حرکات می باشد.

aging joints حرکات اسپورت و ورزشی جهت تقویت مفاصل نه پیر نه جوون ها

حرکت اول: حرکت نخست آن هم‌روش که در شکل می‌بینید در سه قسمت طراحی شده می باشد. مطابق شکل (۱)‌ موقعیت بگیرید و همچنین حال دو قسمت دیگر حرکت را براساس شکل شماتیک اجرا کنید. توجه داشته باشید دست‌ها در آن حرکت می‌بایست کاملا کشیده شوند و همچنین کمر از حالت خط مستقیم خارج نشود و همچنین زاویه نگیرد. آن حرکت را ابتدا جهت دست راست ۱۵ مرتبه و همچنین جهت دست چپ نیز همین‌روش اجرا نمایید.

حرکت دوم: حرکت دوم نیز مطابق شکل در دو قسمت طراحی شده ولی باید توجه داشت آن بار همین حرکت روی پاها اجرا می‌می شود. مطابق شکل پاها در آن حرکت می‌بایست کاملا در راستای افق قرار گیرد و همچنین طمانینه و همچنین آرامش حین انجام حرکت رعایت می شود. توجه داشته باشید آن هم گونه که در شکل مشخص می باشد در حین انجام قسمت و بخش دوم حرکت دست‌ها از زمین جدا نشود و همچنین تنها و فقط حرکت روی پاها اجرا می شود. ابتدا پای چپ ۱۵ مرتبه آن حرکت را اجرا نماید و همچنین سپس پای راست.

حرکت سوم: آن حرکت می‌بایست در افرادی اجرا می شود که اولا تمرین اسپورت و ورزشی کافی دارند و همچنین دوما از نظر جسمانی در اوضاع مطلوبی قرار دارند چراکه در آن حرکت فشار بسیاری هم به کمربند شانه‌ای و همچنین هم به کمربند لگنی بیمار وارد می‌می شود. مطابق شکل در شروع حرکت یک بار دست چپ و همچنین پای راست به حالت افقی قرار می‌گیرد و همچنین یک بار هم پای راست و همچنین دست چپ. آن حرکت را در ۱۰ مرتبه اجرا کنید و همچنین سعی کنید استراحت کافی در بین حرکات داشته باشید.

telegram elmevarzesh1 حرکات اسپورت و ورزشی جهت تقویت مفاصل نه پیر نه جوون ها

حرکات اسپورت و ورزشی جهت تقویت مفاصل نه پیر نه جوون ها در تاریخ ۱ June 2012 | 7:58 pm نشر یافته شده شده می باشد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حرکات اسپورت و ورزشی جهت تقویت مفاصل نه پیر نه جوون ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک