حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

پشت میز نشینی و همچنین کار با رایانه یکی از پهناور و بزرگ ترین آفت های تناسب اندام و همچنین درد در مفاصل می است و خواهد بود.صرف ساعت ها وقت روی صندلی محل کار نه تنها باعث افزایش چربی در ناحیه شکم و همچنین پهلو می می شود، بلکه درد های مختلفی را در گردن، شانه، پشت، کتف و همچنین گاهی دست ها ساخته یا ایجاد می کند.در صورتی که آنقدر سرتان شلوغ می باشد که جهت ورزش هر روز خدا فرصت ندارید، بهتر می باشد آن حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان را هر روز در محل کارتان انجام دهید تا در بعدی دچار اسپاسم و همچنین درد های طاقت فرسای زندگی کارمندی نشوید.

تو بایستی و حتما به ازای هر دو ساعت کار پشت میز، حداقل یک ربع از سر جای خود بلند شوید، چند حرکت اسپورت و ورزشی سبک انجام دهید و همچنین خستگی عضلات و همچنین مفاصل را با کمی راه رفتن در محل کار و همچنین یا بالا و همچنین پایین رفتن از پله ها بیرون کنید.آن حرکات ویژه کارمندان بالای ۴۰ سال شمسی می است و خواهد بود.جهت دیدن تصاویر در مقدار و اندازه واقعی ، روی آن هم کلیک کنید.

Exercise at work حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

Exercise at work 1 حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

telegram elmevarzesh1 حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

Exercise at work 3 حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

Exercise at work 4 حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

Exercise at work 5 حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان

elmevarzesh.com: تهیه و همچنین تدوین

حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان در تاریخ ۵ June 2012 | 3:09 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حرکات اسپورت و ورزشی جهت کارمندان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک