حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

exercising pregnancy 720x340 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

سلامت تو و همچنین فرزندتان از اهمیت بالای برخوردار می باشد، ورزش در دوران حاملگی ضامن آن سلامتی می باشد؛ تمرینات ارائه شده در زیر تنها و فقط  یک پیشنهاد می باشد، قبل از انجام آن تمرینات با پزشک خود مشورت کنید.

 exercising during pregnancy1 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

روی زمین نشسته پا ها را در هم قلاب کنید . دست ها را در مقابل سینه بهم فشار دهید .ران ها بطرف زمین فشار میاورند. آن حالت را ۱۰ ثانیه نگهدارید و همچنین سپس دوباره تکرار کنید.

 

telegram elmevarzesh1 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

 

exercising during pregnancy 1 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

ریلکس روی زمین نشسته ،کف پاها را بهم بچسبانید. دست ها قوزک پا را می گیرند، پشت و همچنین ستون فقرات کاملاً کشیده. پاها را بطرف بدن بکشید و همچنین همزمان زانو ها را بطرف زمین فشار دهید.

 

 

exercising during pregnancy 2 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

دو زانو نشسته پیشانی را روی دست ها قرار دهید، سپس باسن را بطرف بالا بکشید.

 

 

 

exercising during pregnancy 3 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگیبه پشت خوابیده پاها روی زمین، دست ها جهت کمک به طرفین روی زمین. باسن را تا جائیکه مقدور باشد بالا و همچنین پائین ببرید.

 

 

 

 

exercising during pregnancy 4 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

به پشت خوابیده، پاها را از زانو ۹۰ درجه خم کرده و همچنین روی( توپ ورزش) قرار دهید .ریلکس نفس بکشید و همچنین آزاد کنید.

 

 

exercising during pregnancy 5 حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی

زانو ها را تا آنجا که امکان دارد از یکدیگر دور کرده ، روی توپ ژیمناستیک بنشینید و همچنین بارامی بالا و همچنین پائین بروید.

حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی در تاریخ ۱۳ April 2012 | 3:55 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حرکات اسپورت و ورزشی در دوران حاملگی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک