حفظ امنیت کودکان در ورزش

حفظ امنیت کودکان در ورزش

رعایت اصول ایمنی مهم ترین عامل کاهش صدمات حین ورزش به شمار می رود. اولیاء بایستی و حتما به امنیت کودکان در ورزش اهمیت داده و همچنین  به روش کامل دریابند که آیا مکان های اسپورت و ورزشی کاملاً موارد و نکات ایمنی را رعایت می کنند یا خیر شایان ذکر می باشد که بچه ها هنگام احساس درد در بدنشان نباید ورزش کنند و همچنین نیز نباید با مصرف مسکن در آن فعالیت ها شرکت کنند. مربیان و همچنین اولیاء بایستی و حتما بدانند که صدمات و همچنین آسیب های بدنی ممکن می باشد در بعدی به لنگی یا بعد از افتادن به سائیدگی بازو منجر می شود.کودکان جهت لذت بردن از بازی های اسپورت و ورزشی بایستی و حتما با قوانین ایمنی آشنا شده و همچنین آن هم ها را رعایت نمایند. اکثرا و بیشتر صدمات از عدم رعایت آن قوانین ناشی می شوند.

jy3pbrjb حفظ امنیت کودکان در ورزش

متناسب با توانایی و همچنین مقدار و اندازه و میزان آسیب پذیری کودکان نوع ورزش را مشخص کردن کنیم،همواره ورزش آن هم ها تحت نظر مربی یا والدین است و خواهد بود.در هنگام ورزش کودک حتماً لباس و همچنین کفش اسپورت و ورزشی متناسب با فصل بپوشد.بعضی از ورزش ها نیازمند بهره بری و استفاده از تجهیزات ایمنی ویژه ای خواهند بود. شامل کلاه ایمنی، مچ بند، زانو بند و همچنین مانند آن ها. با کمک مربی او می توانید آن لوازم را تهیه کرده و همچنین فراموش نکنید که آن تجهیزات بایستی و حتما نو و همچنین کاملا مقدار و اندازه باشند.

از آنجایی که حفظ روحیه رقابت بین بچه ها خیلی زیاد مهم و همچنین مثبت می باشد، ورزش های پربرخورد و همچنین رقابتی بایستی و حتما با نظارت خاص انجام می شود. بایستی و حتما آنها را ازهل دادن یکدیگر به خصوص در منطقه ها و مناطق خطرناک منع کنیم. محوطه بازی کودک بایستی و حتما امن و همچنین دور از عوامل خطر آفرین باشد. در محیط های شلوغ و همچنین پرترافیک ورزش نکنند.بچه ها نباید اجسام سنگین بلند کنند، ضمناً بایستی و حتما تا رشد کامل اسکلت بدنشان از پرتاب وزنه خودداری کنند.گرم کردن بدن قبل از شروع ورزش و همچنین خنک کردن آن هم بعد از ورزش خیلی زیاد مهم بوده و همچنین در کاهش کوفتگی و همچنین درد عضلانی خیلی زیاد مفید خواهند بود.

telegram elmevarzesh1 حفظ امنیت کودکان در ورزش

از آنجایی که بدن کودکان نسبت به بزرگسالان خیلی زیاد سریع تر گرم و همچنین سرد می می شود:

به ورزش هایی بپردازند که کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشد.در هوای خیلی زیاد گرم (بالای ۳۰ درجه سانتیگراد) به ورزش و همچنین بازی نپردازند. هنگام شنا به مدت طولانی در آب سرد باقی نمانند.معمولا کودکان نمی دانند که چه زمانی به نوشیدن آب مستلزم و نیاز دارند و همچنین معمولا قبل از آنکه احساس تشنگی کنند به آب مستلزم و نیاز دارند. آن هم ها بایستی و حتما قبل، بعد و همچنین در حین ورزش و همچنین بازی آب بنوشند. (تقریباً هر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ).در هوای گرم کودکان به کرم های ضد آفتاب و همچنین کلاه لبه دار مستلزم و نیاز دارند.

همواره مطمئن شوید که:

کودک را مجبور به انجام کاری که نمی تواند انجام دهد یا از انجام آن هم وحشت دارد،نکنید.جهت آنکه کاری را درست انجام نداده یا خوب بازی نکرده می باشد مقصر دانسته نشود و همچنین مورد انتقاد و همچنین تمسخر قرار نگیرد.از بین بازیکنان، مربی یا تماشاگران کسی بر سرش فریاد نزند و همچنین او را متهم نکند.آن اعمال به کودک لطمه جبران ناپذیری وارد می کند که تأثیرات آن هم تا سال شمسی ها جهت شخص باقی می ماند. در صورت آسیب:حتماً به متخصص رفت و آمد و مراجعه می شود، آسیب های اسپورت و ورزشی در مورد کودکان بایستی و حتما با دقت خیلی زیاد بیشتری درمان می شود تا موجب اخلال در رشد آن هم ها نشده و همچنین یا به نوعی معلولیت یا ناتوانی تغییر پیدا کردن نشود.

حفظ امنیت کودکان در ورزش در تاریخ ۱۲ April 2012 | 11:05 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حفظ امنیت کودکان در ورزش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک