روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش

روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش

Get Bigger Breasts Without 720x340 روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش

همه ی خانم ها دوست دارند،سینه هایی زیبا و همچنین خوش ترکیب داشته باشند و همچنین شاید هم شنیده باشید سایز سینه خانم ها با ورزش افزایش می یابد! ولی باید توجه داشت اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها، خوب می باشد بدانید که سینه های تو از چربی و همچنین بافت های چربی دار تشکیل شده می باشد، شکل ویژه پستان ها و همچنین جایگاه مخصوصشان از طریق رباط های ویژه ای که بافت پستان ها را در بر گرفته و همچنین آن هم ها را حفاظت می کنند مشخص کردن می می شود. آن رشته ها که به «رباط های کوپر» معروفند در دوره حاملگی و همچنین نیز کهولت شل و همچنین یا کشیده می شوند و همچنین موجبات آویزان شدن آن هم ها را فراهم می آورند.

هورمون های جنسی و زناشویی و جنسی در رشد و همچنین تکامل پستان ها در دوره بلوغ و همچنین تولید شیر از اهمیت بسزایی برخوردارند. استروژن در رشد و همچنین نمو غدد و همچنین مجاری پستان نقش داشته و همچنین پروژسترون محرک اصلی تغییر و همچنین تکامل سلول های سازنده شیر می باشد. از آن رو سایز آن هم ها بستگی به مقدار و اندازه و میزان چربی دارد که در آن هم ذخیره می کنید که آن هم هم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و همچنین سن تو دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی تو از آن هم ها می باشد.

change the size of the breast in women with exercise1 روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش

علل کوچکی سینه خانم ها

telegram elmevarzesh1 روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش

۱- علل هورمونی

الف : هورمون های فولیکولین-لوتئین: ( که هر دو از هورمون های تخمدان خواهند بود) و همچنین در صورت کمبود آن هم ها تنها و فقط با تجویز متخصص زنان بایستی و حتما استعمال شوند.

ب : کم کاری تیرویید و همچنین هیپوفیز : نیز عامل خیلی زیاد نیرومندی محسوب می گردد. در کل کمبود هورمون های تخمدان و همچنین هیپوفیز مولد کوچکی پستان ها می باشد.

۲- لاغری مفرط

اشخاص لاغر کلا بافت چربی در بدنشان کم می باشد و همچنین همچنین هورمون های جنسی و زناشویی و جنسی در بدنشان کمتر از اشخاص عادی می باشد که آن امر باعث کوچک بودن پستان می گردد.

۳ – رژیم لاغری و همچنین مضر و همچنین بد تغذیه

مخصوصاً در خانم های چاق شدن که بدون برنامه جذاب و جالب و خوب علمی بطور ناگهانی شروع به کم کردن وزن می کنند، چربی های بدن کاهش می یابد و همچنین زیرا و به درستی که پستان نیز مقدار بسیاری بافت چربی دارد، کوچک می گردد و همچنین همچنین چروکیده و همچنین افتاده می می شود. در آن اشخاص زیرا و به درستی که کوچکی پستان بدنبال رژیم غذایی بوده می باشد بنابراین با توقف رژیم غذایی و همچنین برگشت به حالت عادی واستفاده از رژیم پر پروتیین مشکل فرد برطرف خواهد شد . البته ممکن می باشد کمی افتادگی در پستان ها باقی بماند

۴- ژنتیک 

آن مورد شایع ترین علت کوچکی پستان ها در خانم ها می باشد و همچنین معمولاً به کرم ها و همچنین قرض های گیاهی پاسخ مناسبی نخواهد داد و همچنین آن مواد به هیچ عنوان باعث رشد پستان نمی گردند.

در صورتی که می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، بایستی و حتما به تو بگویم که خیر، نمی توانید (مگر با عمل جراحی)، ولی باید توجه داشت می توانید با کار کردن روی عضلات سینه، آن هم ها را بزرگتر، سفت تر و همچنین خوش ترکیب تر کنید.

جهت پهناور و بزرگ کردن سینه چند حرکت اسپورت و ورزشی جهت تو آماده کرده ایم که می توانید آن هم ها را در منزل و خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی برایتان نخواهد داشت. آن تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکرار، ۳ بار در هفته انجام دهید

نقطه

هنگام انجام ورزش های مخصوص پهناور و بزرگ کردن سینه نیز بایستی و حتما مثل سایر ورزش ها لباس اسپورت و ورزشی پوشید و همچنین حرکات را روی یک سطح صاف و همچنین راحت انجام داد. آن حرکات در صورتی که بدون توجه انجام شوند ممکن می باشد باعث فشار و همچنین درد عضلات می شود، پس در صورتی که مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. دقت کنید که حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و همچنین در صورتی که احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید.

توصیه ما به تو آن می باشد که در کنار تمرینات ارائه شده، تمرینات ویژه تقویت عضلات بالا تنه را نیز انجام دهید، خصوصا" عضلات پشت و همچنین کمر بند شانه ای. همچنین بایستی و حتما توجه داشته باشید چنانچه عضلات شکم توانائی داشته باشید، به نحوی کم شکم صاف و همچنین یک دست باشد، باعث می می شود با انجام آن تمرینات سینه های تو اکثرا و بیشتر نمایان می شود.

۱-  پوش آپ اصلاح شده

Modified push ups روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزشالف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و همچنین کف دست ها را (در اطراف بدن و همچنین مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و همچنین بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و همچنین کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و همچنین کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید. هرچه جلوتر می روید تعداد دفعات تکرار را اکثرا و بیشتر کنید.

۲- پوش آپ توپ

push ups on swiss ball روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزشالف) در مقابل یک توپ زانو بزنید و همچنین در حالی که پشتتان را صاف و همچنین قائم نگه داشته اید، دست های خود را بر روی توپ قرار دهید.

ب) با انجام بازدم به آرامی بر روی توپ سینه بزنید و همچنین پوش آپ کنید و همچنین سپس با انجام دم به آرامی به حالت اول باز گردید.

۳-پوش آپ دیوار

wall push up روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزشدر مقابل دیوار با فاصله ی یک متر بایستید و همچنین دست ها را به دیوار تکیه دهید و همچنین با کمک دست به دیوار نزدیک شده سپس دور شوید.

 4 -پرس وزنه

Increase Breast Size روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزشالف) به پشت روی زمین بخوابید، زانوها را خک کنید و همچنین در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم هم بهره بری و استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و همچنین کف دست ها پشت به تو باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و همچنین کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که زاویه آرنج ها به ۹۰ درجه می رسد. وزنه ها را دوباره بالا برده و همچنین مراقب باشید که آرنج ها در آن حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند می شود. آن حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید پس نتیجه آن می شود که بهتری خواهد داشت.

تهیه و همچنین تدوین :elmevarzesh.com

منبع:breastenlargementsite.org

روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش در تاریخ ۳ June 2012 | 4:00 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روش های پهناور و بزرگ کردن سینه با ورزش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک