۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداند

۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداند

به نظر تو چرا کراتین یک مکمل پُرطرفدار بدنسازی به شمار می آید؟ جواب آن هم خیلی زیاد ساده می باشد، تحقیقات ثابت کرده اند کراتین پیشرفت های جالبی در عملکرد ورزشکاران بوجود می آورد. کراتین یک ماده طبیعی می باشد که در گوشت قرمز و همچنین ماهی وجود دارد. آن ماده خستگی را کاهش داده و همچنین عملکرد را در یک تمرین یا فعالیت شدید بهبود می ببخشد. ولی باید توجه داشت آن تنها و فقط ظاهر بحث و داستان می باشد.

2016 4 3 2 43 28 580 1 ۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداند

creatine supplement ۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداندکراتین اقتدار و قدرت تو را افزایش می دهد

بحث های که در ارتباط با کراتین در خصوص آنکه اقتدار و قدرت عضله سازی را افزایش می دهد، به هیچ عنوان بزرگنمایی نشده می باشد. آن موضوع را لیزا لین نویسنده کتاب " راه حل متابولیسم " می گوید. البته تنها و فقط در صورتی که کراتین به همراه یک رژیم غذایی مناسب و همچنین تمرین روتین مصرف می شود. پس در صورتی که به آن فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن بودید که تنها و فقط با مصرف کراتین به نتایج ایده آل خود برسید، بایستی و حتما بگوییم که دست نگه دارید. لین توضیح می دهد: جهت زمان کوتاهی، کراتین به تو انرژی مضاعفی می دهد. ولی باید توجه داشت همچنان بایستی و حتما کارتان را انجام دهید. در صورتی که کراتین باعث می شود که ۵ تکرار اکثرا و بیشتر را انجام دهید، آن هم موقع بدانید که عضله بیشتری خواهید ساخت.

مطلب مرتبط:  کراتین چیست و همچنین نحوه مصرف آن هم چگونه می باشد

telegram elmevarzesh1 ۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداند

به احتمال زیاد وزنتان به خاطر آب اضافه بالا می رود

تحقیقی که توسط محققان دانشگاه کینیپیاک انجام شده نشان داده می باشد که بهره بری و استفاده از مکمل کراتین در هفته اول ۴۵۰ گرم تا حدود یکی کیلو نیم وزن تو را افزایش می دهد. دلیل آن امر جذب آب اکثرا و بیشتر در بدن می باشد. لیزا لین در آن خصوص می گوید: نیازی به نگرانی نیست. آن وزن اضافه به وزنه های سنگین تر و همچنین حجم عضلانی اکثرا و بیشتر تغییر پیدا کردن خواهد شد. به همچنین و علاوه؛ بلافاصله بعد از قطع مصرف کراتین وزنی که بر اثر آب اضافه بدست آورده اید، به حالت ابتدایی و اولیه بر می گردد. حدس بزنید چه چیزی برنخواهد گشت؟ اقتدار و قدرت و همچنین عضلات بیشتری که ساخته اید.

کراتین مونوهیدرات باعث افزایش سنتز پروتئین و همچنین افزایش احتباس آب و همچنین املاح و همچنین افزایش جذب آمینو اسید‌ها در عضلات اسکلتی شده که آن اتفاق باعث افزایش قوای جسمانی بدنساز می‌می شود. در ضمن آن مکمل به انجام تمرینات سخت کمک کرده و همچنین باعث افزایش حجم و همچنین توده عضلانی می می شود.

کراتین جهت مغز خوب می باشد

کراتین عملکرد مغز و همچنین حافظه را بهبود می بخشد و همچنین به نظر می رسد پتانسیل درمان افسردگی را نیز دارد. بسیاری از شهروندان و مردم شهر افسرده و همچنین ناامید، انگیزه ای جهت حرکت ندارند، ولی باید توجه داشت هنگام و زمانی که اکثرا و بیشتر حرکت می کنید، حس بهتری پیدا خواهید کرد. هنگام و زمانی که حس بهتری دارید، باز اکثرا و بیشتر حرکت خواهید کرد. کراتین انرژی اضافه ای را جهت حرکت اکثرا و بیشتر فراهم می کند.

پودر کراتین، بهترین حالت مصرف آن هم می باشد

کراتین می تواند به صورت پودر، قرص یا حالت مایع مصرف می شود. ولی باید توجه داشت بهترین حالت آن هم به صورت پودر می باشد. حالت ساده و همچنین ابتدایی کراتین مونوهیدرات بهترین حالت مصرف کراتین می باشد. پودر در بدن راحت تر مورد بهره بری و استفاده قرار می گیرد. کراتینی که شکلات های آبنباتی دارند، بدن تو را از کراتین با کیفیتی که مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری دارید، تغذیه نمی کنند.

مطلب مرتبط: ۵ باور غلط در مورد کراتین

پودر را با آب یا شیک پروتئین مخلوط کنید

توصیه می می شود به جای آنکه کراتین را با آبمیوه مصرف کنید؛ بهتر می باشد با آب یا شیک پروتئین مخلوط کنید. بعضی از ورشکاران کراتین را با آبمیوه مخلوط می کنند، تنها و فقط جهت آن که سریع تر آن هم را به خون برسانند. ولی باید توجه داشت بایستی و حتما آن را بدانید که کراتین خودش با سرعت زیاد وارد خون می می شود. به همچنین و علاوه به یاد داشته باشید که آبمیوه شکر و همچنین کالری بیشتری دارد.

بهترین زمان مصرف کراتین

کراتین را تغییر پیدا کردن به بخشی از غذای روتین صبحگاهی، قبل از تمرین یا شیک بعد از تمرین کنید. حالت ایده آل حدودا" یک ساعت قبل از تمرین می باشد. ولی باید توجه داشت مهم ترین چیز در مصرف کراتین، ثبات و همچنین مصرف همیشگی آن هم می باشد. بسیاری از ورزشکاران پس نتیجه آن می شود که خوبی نمی گیرند زیرا و به درستی که با بی دقتی کراتین را مصرف می کنند.

در پایان

ورزشکاران بایستی و حتما به آن نقطه توجه داشته باشند که مکمل های اسپورت و ورزشی در کنار فواید آن هم می تواند خطراتی را جهت سلامتی نیز در پی داشته باشد. در صورتی که می خواهید مکمل اسپورت و ورزشی مصرف کنید از مشاور تغذیه راهنمایی بخواهید و همچنین از برندهای معتبر مکمل بهره بری و استفاده کنید.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: muscleandfitness

۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداند در تاریخ ۴ January 2015 | 11:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۶ چیزی که هر ورزشکار بایستی و حتما در مورد کراتین بداند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک