بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشی

بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشی

چنانچه وقت کافی جهت ورزش کردن در سالن های اسپورت و ورزشی ندارید و همچنین از طرف دیگر می خواهید که جسم تان سالم و همچنین شاداب باشد می توانید با بهره بری و استفاده از طناب کشی یا کش تراباند با  تمرینات ساده شروع به کار کنید.انجام تمرینات زیر مستلزم و نیاز به وسیله ویژه ای ندارد و همچنین تنها با تهیه یک طناب کشی می توانید آن حرکات را انجام دهید.حرکات زیر خیلی زیاد ساده خواهند بود و همچنین موجب تقویت عضلات بازو ، ساعد،ران و همچنین باسن و همچنین شانه می شوند.آن تمرینات را در ۴ ست و همچنین با ۱۵ تکرار انجام دهید.قبل از انجام آن هم حتما" بدن را گرم کنید.

Betball90 468 بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشی

حرکت اول: تقویت عضلات دوسر بازو و همچنین ساعد

exercises17130 بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشیپاها را به مقدار و اندازه عرض شانه باز کنید.طناب را زیر پا بگذارید و همچنین در دست مشت کنید.در حالی که دست صاف و همچنین کشیده می باشد آن هم را بالا آورید تا زاویه آرنج به ۹۰ درجه برسد سپس به موقعیت اول برگردید.آن حرکت را می توانید با هر دو دست انجام دهید.

حرکت دوم:تقویت عضلات شانه و همچنین بالا سینه(نشر جلو )

telegram elmevarzesh1 بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشی

band front raise بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشیپاها را به مقدار و اندازه عرض شانه باز کنید. در حالی که طناب را زیر هر دو پا قرار داده اید آن هم را در دست مشت کنید به نحوی دست های تو روی ران قرارگیرند.سپس بدون آنکه دست ها را از آرنج خم کنید با حرکت از مفصل شانه دست ها را بالا بیاورید تا به موازات شانه قرار گیرند.به موقعیت اول برگردید و همچنین حرکت را تکرار کنید.

حرکت سوم: تقویت عضلات ران و همچنین باسن ( اسکوات )

squat resistance band exercises بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشیپاها را به مقدار و اندازه عرض شانه باز کنید طناب را زیر پا قرار دهید و همچنین زانو را خم کنید. دقت کنید که طناب بایستی و حتما به مقدار و اندازه ای بلند باشد که هنگام بالا رفتن با فشار باز می شود، دست ها را اکثرا و بیشتر از عرض شانه باز کنید و همچنین طناب را در دست بگیرید.سر و همچنین سینه صاف ،نگاه رو به  جلو باشد و همچنین تنه متمایل به جلو .با حفظ موقعیت پاها به آرامی بلند شوید تا کاملا" زانو های تو صاف می شود. به موقعیت اول برگردید و همچنین حرکت را تکرار کنید.

حرکت چهارم: تقویت عضلات ران و همچنین باسن

prq0noaw بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشیبه پشت دراز بکشید و همچنین کش را دور کف پای راست قرار دهید، سپس پا را از زانو خم کنیم، بعد از حالت آماده، پا را رو به جلو و همچنین بالا مطابق تصویر حرکت دهید و همچنین مقداری زانو، ران، باسن و همچنین کمر را از زمین جدا کنید.

ترجمه:elmevarzesh.com

منبع:minuevohoga

بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشی در تاریخ ۶ April 2012 | 9:22 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بدنسازی با کش تراباند یا طناب کشی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک