برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی

برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی

سخت ترین قسمت هر برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی بدنسازی قسمت تغذیه و همچنین محاسبه ارزش تغذیه ای مواد غذایی می است و خواهد بود.خصوصاً در صورتی که نیت و اراده دارید افزایش توده عضلانی و همچنین سوزاندن چربی را همزمان انجام دهید.کامل ترین و همچنین بهترین برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ، برنامه جذاب و جالب و خوب ای می باشد که بر اساس فیزیک بدنی تو و همچنین تنها و فقط جهت تو تهیه شده باشد نه یک برنامه جذاب و جالب و خوب عمومی. برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی بر حسب نوع بدن خیلی زیاد مهم می باشد زیرا بر اساس مصرف کلیه مواد غذایی مخصوص نوع بدن، سن، جنس، متابولیسم و همچنین سطح فعالیت تو طراحی می می شود.

Betball90 468 برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی

Diet plans for building muscle برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازیدر آن مطلب یک نمونه برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه همراه با برنامه جذاب و جالب و خوب زمانبندی مصرف مکمل را جهت تو توضیح می دهیم.توصیه می می شود جهت متناسب شدن با برنامه جذاب و جالب و خوب خود، تغییراتی در آن برنامه جذاب و جالب و خوب ساخته یا ایجاد کنید.جهت تهیه مکمل های مورد مستلزم و نیاز با دکتر تغذیه یا مربی مجرب مشورت کنید.

برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی

روز اول

telegram elmevarzesh1 برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی

وعده بعد از بیدار شدن: ۲ لیوان آب همراه با ۵ تا ۱۰ گرم گلوتامین

وعده صبحانه: یک فنجان جو دو سر پخته شده همراه با یک قاشق کوچک کشمش. املت (مخلوط گوشت و همچنین تخم مرغ). یک لیوان آب همراه با یک قرص حاوی ویتامین و همچنین مواد معدنی.

میان وعده صبحانه: نوشیدنی پروتئین دار.

وعده نهار: سینه مرغ کباب شده یا یک سیب زمینی سرخ شده.یک فنجان گیاه پخته شده همراه با یک قاشق کوچک خامه ترش جهت سیب زمینی.

میان وعده بعد از ظهر: یک عدد پروتئین به صورت قالب شکلاتی (protein bar).

وعده قبل از تمرین: نوشیدنی کراتین دار.

وعده بعد از تمرین: نوشیدنی پروتئین دار.

شام: گوشت راسته کباب شده همراه با سیب زمینی سرخ شده همراه با دو لیوان آب.

وعده قبل از خواب: نوشیدنی پروتئین دار.

روز دوم

وعده بعد از بیدار شدن: ۲ لیوان آب همراه با ۵ تا ۱۰ گرم گلوتامین

وعده صبحانه: نصف نان تست گندم با یک قاشق کوچک کره و همچنین تخم مرغ به صورت نیمرو.یک لیوان آب همراه با یک قرص حاوی ویتامین و همچنین مواد معدنی.

میان وعده صبحانه: نوشیدنی پروتئین دار.

وعده نهار: مرغ سرخ شده همراه با قارچ و همچنین برنج.

میان وعده بعد از نهار: یک عدد پروتئین به صورت قالب شکلاتی.

وعده قبل از تمرین: نوشیدنی کراتین دار.

وعده بعد از تمرین: نوشیدنی پروتئین دار.

شام: اسپاگیتی همراه با همبرگر و همچنین قارچ و همچنین نان گندم و همچنین روغن زیتون همراه با یک تا دو لیوان آب.

وعده قبل از خواب: نوشیدنی پروتئین دار.

روز سوم

وعده بعد از بیدار شدن: ۲ لیوان آب همراه با ۵ تا ۱۰ گرم گلوتامین.

وعده صبحانه: املت ( ۶ سفیده تخم مرغ همراه با ۲ زرده تخم مرغ، گوشت تکه شده، پیاز و همچنین فلفل همراه با یک قاشق کوچک پنیر کم چرب). یک لیوان آب همراه با یک قرص حاوی ویتامین و همچنین مواد معدنی.

میان وعده صبحانه: نوشیدنی پروتئین دار.

وعده نهار: ساندویچ بوقلمون.

میان وعده بعد از ظهر: یک عدد پروتئین به صورت قالب شکلاتی.

وعده قبل از تمرین: نوشیدنی کراتین دار.

وعده بعد از تمرین: نوشیدنی پروتئین دار.

شام: سینه مرغ سرخ شده همراه با برنج پخته و همچنین روغن زیتون.

وعده قبل از خواب: نوشیدنی پروتئین دار.

روز چهارم

وعده بعد از بیدار شدن: ۲ لیوان آب همراه با ۵ تا ۱۰ گرم گلوتامین

وعده صبحانه: یک فنجان سفیده تخم مرغ ( به صورت پخته و همچنین شیرین شده با دارچین). یک فنجان جو دو سر پخته شده همراه با یک قاشق کوچک کشمش. ۱۵ تا ۲۰ بادام سرخ شده. یک لیوان آب با یک قرص حاوی ویتامین و همچنین مواد معدنی.

میان وعده صبحانه: نوشیدنی پروتئین دار.

وعده نهار: ماهی سالمون سرخ شده همراه با یک فنجان پوره گندم با یک فنجان کلم بروکلی، سیر، روغن زیتون و همچنین پنیر به همراه یک لیوان آب.

میان وعده بعد از ظهر: یک عدد پروتئین به صورت قالب شکلاتی.

وعده قبل از تمرین: نوشیدنی کراتین دار.

وعده بعد از تمرین: نوشیدنی پروتئین دار.

وعده شام: گوشت همراه با پوره سیب زمینی و همچنین کلم بروکلی.

وعده قبل از خواب: نوشیدنی پروتئین دار.

روز پنجم

وعده بعد از بیدار شدن: ۲ لیوان آب همراه با ۵ تا ۱۰ گرم گلوتامین.

وعده صبحانه: یک فنجان جو دو سر پوره شده با شیر یک قسمت و بخش. گوشت و همچنین املت ( ۴عدد سفیده تخم مرغ همراه با گوشت).یک قرص حاوی ویتامین و همچنین مواد معدنی.

میان وعده صبحانه: نوشیدنی پروتئین دار.

وعده نهار: سینه مرغ کباب شده با یک سیب زمینی پخته.یک فنجان سبزیجات پخته شده همراه با یک قاشق کوچک خامه ترش جهت سیب زمینی.

میان وعده بعد از ظهر: یک عدد پروتئین به صورت قالب شکلاتی.

وعده قبل از تمرین: نوشیدنی کراتین دار.

وعده بعد از تمرین: نوشیدنی پروتئین دار.

شام: گوشت سرخ شده با سس قارچ.

وعده قبل از خواب: نوشیدنی پروتئین دار.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع:building-muscle101

برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی در تاریخ ۳۰ March 2014 | 11:00 am نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه جذاب و جالب و خوب غذایی ۵ روزه جهت عضله سازی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک