تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزش

تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزش

در صورتی که خواهان آن هستید که بعد از تمرین سنگین و همچنین سخت یک ریکاوری سریع و همچنین عالی را تجربه کنید از آن پنج غذا کمک بگیرید آن ۵ مورد همچنین و علاوه به کمک به ریکاوری تو مقدار مناسبی از مواد مغذی را نیز به بدنتان گسیل خواهند کرد یادتان باشد که آن غذاها جهت تو اقتدار و قدرت به ارمغان خواهند آورد.

Betball90 468 تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزش

recovery after exercise تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزشآجیل و همچنین مغزها
منبع خیلی زیاد مناسبی از مواد مغذی و همچنین پروتئین های گیاهی خواهند بود که سرشار از چربی نیز می باشند. آن چربی ها جهت بدن خیلی زیاد مفید می باشد و همچنین در حین تمرین کمک شایانی به بدن فرد می کند. در صورتی که آجیل و همچنین مغذها را در رژیم خود جای دهید مطمئناً جذب ریز مغذی ها و همچنین چربی های مفید را بالا برده‌اید ولی بهتر می باشد که از انواع بو داده و همچنین نمکین آن هم بهره بری و استفاده نکنید از انواع بادام، گردو، فندق و همچنین پسته بهره بری و استفاده کنید .آن هم ها را می توانید مخلوط کنید بخورید و همچنین لذت ببرید.

گوشت قرمز بدون چربی
گوشت قرمز می توانید خیلی زیاد سودمند باشد مخصوصاً زمانی که بدن تو سعی می کند که خودش را هر چه زودتر و همچنین بهتر ریکاوری کند . چرا که گوشت قرمز سرشار از پروتئین می باشد ولی یادتان باشد ، آن درست می باشد که گوشت حاوی مقدار بسیاری چربی می باشد بنابراین بایستی و حتما هنگام انتخاب نوع گوشت مصرفی دقت کافی داشته و همچنین از انواع بدون چربی آن هم تهیه کنید، البته آن تعریف ها نمی تواند بهانه‌ای باشد که هر شب استیک بخورید ولی باید توجه داشت یادتان باشد که خوردن استیک گوساله آن هم هم بصورت کبابی خیلی زیاد سودمند چرا که  حاوی آهن و همچنین ویتامین ب می باشد.

ماهی سالمون
ماهی سالمون یک منبع خیلی زیاد عالی از پروتئین می باشد که بایستی و حتما قسمتی از هر رژیم غذایی باشد،مخصوصاً در صورتی که بجای خرید انواع پرورشی آن هم از انواع آزاد آن هم بخرید. یک منبع عالی از امگا ۳ را به رژیم غذایی خود اضافه کرده‌اید. پروتئین و همچنین چربی انواع ماهی های سالمون آزاد به راحتی و همچنین خیلی زیاد بهتر از هر غذای غیره ای جذب شده و همچنین به تو در ریکاوری و همچنین ساخت عضلات کمک شایانی می کند.

telegram elmevarzesh1 تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزش

حبوبات
همچنین و علاوه بر داشتن مقدار قابل توجهی از پروتئین گیاهی حاوی مقدار بسیاری کربوهیدرات دیر جذب نیز خواهند بود .فیبر حبوبات جهت سلامتی تو خیلی زیاد سودمند می باشد در حالی که اکثر رژیم ها فاقد مقدار مناسبی از فیبر خواهند بود .افزودن حبوبات به رژیم می تواند آن مشکل را رفع کند همچنین خوردن حبوبات می تواند انرژی تو را در طول تمرین اکثرا و بیشتر کرده و همچنین تمرین سنگین تر و همچنین بهتری را برایتان به ارمغان بیاورد.

صدف
بله صدف می تواند کمک شایانی به عضلات تو در جهت ریکاوری شدن کند .صدف و همچنین دیگر غذاهای دریایی حاوی مقدار بسیاری از مینرال های مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری جهت بدن خواهند بود .البته در کنار آن مینرال ها مقدار قابل توجهی از پروتئین نیز وجود دارد و همچنین از همه آن ها قبل اسیدهای چرب ضروری نیز در غذاهای دریایی موجود می باشد که می توانند فوائد بسیاری جهت بدنتان داشته باشد.

نقطه پایانی و همچنین حائز یادآوری آن می باشد که پروتئین موجود در تمام آن غذاها در جهت ریکاوری عضلات تو خیلی زیاد مناسب می باشد و همچنین به تعادل رژیم‌تان خیلی زیاد کمک می کند.

مترجم :علی بخشی مربی و همچنین داور ملی پرورش اندام و همچنین پاورلیفتینگ

تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزش در تاریخ ۱ May 2013 | 1:50 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تغذیه مناسب جهت ریکاوری سریع بعد از ورزش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک