تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

muscle strength 720x340 تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

تمریناتی که در آن مطلب قرار گرفته اند با توجه به سادگی آن هم و همچنین سنگین نبودن آن هم جهت تو که تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام را در نظر دارید ولی وقت رفتن به باشگاهای اسپورت و ورزشی را ندارید خیلی زیاد مفید خواهند بود. تمرین ها را کاملاً صحیح انجام دهید تا فشار بسیاری به ستون مهره ها و همچنین مفاصل وارد نشود. کیفیت بر کمیت ترجیح داده می می شود. سعی کنید تعداد تمرینات پیشنهاد شده، را در یک برنامه جذاب و جالب و خوب منظم انجام دهید. فراموش نکنید که ابتدا بدنتان را گرم کنید و همچنین چند دقیقه در آن هم مکان بدوید. سپس شروع به ورزش کنید.

Betball90 468 تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

تمرین ۱ : جهت باسن و همچنین ران

image016 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

پاها را باز کنید. بالا تنه را به سمت جلو خم کرده و همچنین دست ها را به سمت جلو دراز کنید. اکنون باسن را تا زانو پایین بیاورید. در آن حالت می توانید پاهایتان را ببینید. آن تمرین را ۳ بار هر بار ۱۰ مرتبه تکرار کنید. استراحت کوتاهی هم بین ورزش در نظر بگیرید

telegram elmevarzesh1 تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

تمرین ۲ : جهت ماهیچه های جانبی پا

image010 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

جهت شروع آن تمرین، دست ها را بر روی ران قرار دهید. حال یکی از پاها را مطابق شکل بالا ببرید و همچنین پایین بیاورید. ولی باید توجه داشت نباید پا روی زمین قرار بگیرد نوک پا نیز بایستی و حتما به سمت جلو باشد. روزی ۳ بار و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه آن تمرین را انجام دهید. هر بار پایتان را عوض کنید.

تمرین ۳ : پوش آپ اصلاح شده

image008 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

زانو بزنید و همچنین کف دست ها را بر روی زمین قرار دهید. وزنتان را به دست هایتان منتقل کنید. شکم را سفت کرده و همچنین شروع کنید. بازوان را خم کنید و همچنین بکشید. ولی باید توجه داشت کاملاً کشیده نشود. آن تمرین را ۳ بار در روز و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید

تمرین ۴ : جهت ماهیچه سه سر بازو

image006 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

بنشینید و همچنین خودتان را روی پاهایتان بلند کنید. دست ها را به عرض باسن باز کنید و همچنین زیر بدنتان قرار دهید. نوک انگشتان بایستی و حتما به سمت جلو باشد. در حال حاظر تو یک پل درست کرده اید. حال دست هایتان را خم کنید و همچنین دوباره دراز کنید. در آن حالت، باسن نباید بر روی زمین قرار بگیرد. آن تمرین را ۳ بار در روز و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید.

تمرین ۵ : جهت ماهیچه های پشت شکم

image004 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

بخوابید ، پا و همچنین دست مخالف را تا چند سانتی متر بالا ببرید. در حالی که به زمین نگاه می کنید، شکم و همچنین نوک انگشتان را بکشید. آن تمرین را ۳ بار و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید.

تمرین ۶ : جهت ماهیچه های کنار بدن

image002 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

در حالی که پاها را جمع کرده اید، به پهلو بخوابید و همچنین روی آرنجتان تکیه دهید. قسمتی از باسن را که به سمت بالا هست، کمی به جلو خم کنید. طرف دیگر باسن را که روی زمین قرار دارد، چند سانتی متر از زمین بلند کنید. آن هم را کمی بالا نگه دارید و همچنین دوباره آهسته پایین بگذارید. آن تمرین نیز مانند تمرینهای قبل روزی ۳ بار و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید.

تمرین ۷ : جهت ماهیچه های شکم

image014 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

به پشت بخوابید. پاها را به عرض باسن باز کنید و همچنین دست ها را کنار سر یا روی سینه  قرار دهید(دست ها را پشت سر قرار ندهید). حال شکم را سفت کرده و همچنین در حال نگاه کردن به سقف، بالاتنه را بالا ببرید و همچنین دوباره پایین بیاورید. ( ۳ بار و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه )

تمرین ۸ : جهت ماهیچه های پایینی شکم

image012 copy تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل

در حالی که به پشت خوابیده اید. زانوها را به سمت داخل شکم جمع کنید. ساق پا در آن حالت شل نگه داشته می می شود. شکم را سفت کرده و همچنین زانو را کمی اکثرا و بیشتر به داخل بکشید. در آن حال، لگن را چند سانتی متر از زمین بلند کنید . ( ۳ بار و همچنین هر بار ۱۰ مرتبه )

در پایان با انجام چند تمرین کششی نرم عضلات بدن را شل کرده و همچنین ماهیچه هایتان را تکان دهید تا دچار درد عضلات نشوید.

تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل در تاریخ ۶ April 2012 | 9:10 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تقویت عضلات بدن و همچنین تناسب اندام در منزل”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک