حرکات کششی در محل کار

حرکات کششی در محل کار

تو چه کارمند باشید و همچنین چه کارو بار یا کسب و کار یا همان شغل آزاد داشته باشید، بدون شک خستگی جسم در حین کار و همچنین فعالیت به سراغتان می آید. حرکات کششی که در زیر دیدن می کنید را به راحتی می توانید در محل کار انجام دهید قبل از آن آن حرکات موجب کشش اندام تو می می شود و همچنین  باعث تقویت عضلات درگیر در حرکات نیز می می شود. و همچنین بدین شکل تو به راحتی خستگی را از  تن به در می کنید؛ همچنین سلامت تو تضمین می می شود. کاربرانی که ساعات بسیاری را صرف کار با کامپیوتر می کنند نیز نباید از سلامت خود غافل شوند، انجام آن حرکات را به تو توصیه می کنیم.

Betball90 468 حرکات کششی در محل کار

حرکت اول

در آن حرکت کمر را به حالت قائم درآورید سپس دست ها را از پشت گره کنید و همچنین به طرف جلو حرکت دهید،سعی کنید کشش را به درستی انجام دهید، تا کشش در ناحیه پشت بازو ساعد احساس می شود.آن حرکت را در دو ست (مرحله) و همچنین هر بار به مدت ۱۰ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید.

Stretching at work elmevarzesh حرکات کششی در محل کار

telegram elmevarzesh1 حرکات کششی در محل کار

حرکت دوم

در آن حرکت مانند حرکت قبلی دست ها را از پشت گره کنید و همچنین دست ها را به طرف بالا حرکت دهید.آن حرکت  موجب کشش عضلات زیر بغل و همچنین پشتی می می شود.مدت زمان هر کشش ۱۰ تا ۱۵ ثانیه.نقطه: حرکت اول و همچنین دوم را می توانید به شکل فنری انجام دهید، یعنی دست ها را به حالت کشش درآورید و همچنین به موقعیت اول برگردید و همچنین مجددا" تکرار حرکت، چرا که موجب تقویت عضلات نام برده می می شود.

حرکت سوم

مطابق تصویر، پاها را به مقدار و اندازه عرض شانه باز کنید و همچنین با دست چپ آرنج دست راست را که از بالا خم شده می باشد به طرف پایین فشار دهید و همچنین بدن را به طرف چپ متمایل کنید.آن حرکت را جهت دست دیگر انجام دهید، می توانید آن حرکت را در سه ست متوالی با یک دقیقه استراحت انجام دهید.هر کشش به مدت ۸ تا ۱۰ ثانیه.

حرکت چهارم

آن حرکت جهت تقویت عضلات شانه می باشد و همچنین موجب رفع خستگی در آن عضلات می می شود.در حالی که نشسته اید یا سر پا هستید، همزمان هر دو شانه را به طرف بالا حرکت دهید و همچنین بعد از مکثی کوتاه به مدت ۳ تا ۵ ثانیه به موقعیت اول برگردید.آن حرکت را ۱۰ مرتبه و همچنین در سه ست انجام دهید.

Stretching at work1 elmevarzesh1 حرکات کششی در محل کار

حرکت پنجم

آن حرکت موجب کشش عضلات جانبی گردن ، قسمت پشتی عضله دلتوئید و همچنین عضلات پشت بازو می می شود.در حالت ایستاده با دست راست مچ دست چپ را از پشت بگیرید ، سپس گردن را به طرف راست بدن متمایل کنید و همچنین با دست راست از پشت دست چپ را به طرف پایین بکشید.آن حرکت کششی را به مدت ۱۰ تا ۱۲ ثانیه نگه دارید و همچنین سپس حرکت را جهت دست دیگر انجام دهید.

حرکت ششم

آن حرکت موجب کشش در ناحیه عضلات مچ دست و همچنین عضلات پشت کف دست می می شود.کف دست ها را در حد فاصل بین شکم و همچنین سینه بهم بچسبانید سپس همزمان با وارد کردن فشار کف هر دوست بهم فشار را به طرف پایین هدایت کنید.آن حرکت را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید و همچنین تکرار کنید.

حرکت هفتم

مانند حرکت قبل کف هر دوست را بهم بچسبانید ولی باید توجه داشت به نحوی که نوک انگشتان به طرف پایین است و خواهد بود.با وارد کردن فشار کف هر دو دست بهم، فشار را به طرف پایین هدایت کنید تا کشش در ناحیه عضلات مچ  و همچنین ساعد احساس می شود.آن حرکت را ۱۰ ثانیه نگه دارید.

حرکت هشتم

در حالی که روی صندلی نشسته اید دست  را بدون آنکه از آرنج خم کنید به طرف بالا ببرید و همچنین در حالت کشیده قرار دهید و همچنین مچ دست را به طرف سر، خم کنید.دست چپ را نیز به طرف پایین در حالت کشیده قرار دهید.آن اوضاع را به مدت ۸ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید.

Stretching at work2 elmevarzesh1 حرکات کششی در محل کار

حرکت نهم

روی صندلی بنشینید، پای چپ را روی پای راست بگذارید و همچنین با دست راست زانو چپ را به طرف راست بدن مورد کشش قرار دهید، همزمان بایستی و حتما دست چپ را در حالی که روی قسمت پشت صندلی گذاشته اید به طرف پشت کشش دهید، گردن بایستی و حتما به طرف چپ بدن چرخش پیدا کنید.آن حرکت را به مدت ۸ تا ۱۰ ثانیه انجام دهید و همچنین حرکت را جهت طرف دیگر بدن انجام دهید.

حرکت دهم

روی  لبه صندلی بنشینید، دست ها را در دور کمر قرار دهید به نحوی که نوک انگشتان روی کمر قرار گیرد، در آن اوضاع سر را بالا نگه دارید و همچنین سینه را رو به جلو ببرید.آن حرکت را ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه دارید و همچنین در دو ست انجام دهید.

حرکت یازدهم

بایستید و همچنین دست ها را در حالت ریلکس قرار دهید و همچنین مانند وارد کردن شوک به دست ها ، دست ها را بلرزانید و همچنین حرکت دهید.آن حرکت را  به مدت ۸ تا ۱۰ ثانیه تکرار کنید.

تهیه و همچنین تدوین: Elmevarzesh.com

حرکات کششی در محل کار در تاریخ ۳۱ March 2012 | 3:23 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حرکات کششی در محل کار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک