قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریم

قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریم

نوع تغذیه قبل از تمرین روی عملکرد تو و همچنین پس نتیجه آن می شود که تمرین تأثیر بسیاری دارد. تو می توانید بدون توجه به برنامه جذاب و جالب و خوب های غذایی، قبل از تمرین هر نوع غذایی را که دوست دارید بخورید ولی باید توجه داشت انتظار نداشته باشید که برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی تو پس نتیجه آن می شود که ای مطلوب و همچنین دلخواه تو را داشته باشد. ورزش های هوازی به دلیل آنکه مدت زمان بسیاری صرف آن هم می می شود حتی در صورتی که شدت پایینی داشته باشد، نیازمند صرف انرژی می باشد. پس مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد با تغذیه مناسب انرژی بدن را تأمین کنید. با ما باشید تا تو را با دو نوع تغذیه قبل از ورزش های هوازی آشنا کنیم.

Betball90 468 قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریم

cardio قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریمتمرینات صبحگاهی

در صورتی که می خواهید در اوایل روز ورزش های هوازی را انجام دهید، بایستی و حتما به آن نقطه توجه کنید که چند ساعت تو در خواب بوده اید، مواد غذایی گرفتن نکرده اید و همچنین بدن نیز در خواب کالری می سوزاند. پس مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد به جای آنکه تنها و فقط شکمتان را پُر کنید، از مواد غذایی مغذی و همچنین نیرو قسمت و بخش بهره بری و استفاده کنید. استیو اسمیت از فرمان دهان سابق قوه دریایی توصیه می کند که قبل از تمرین غذای مختصر حاوی کربوهیدارت را بخورید. صبحانه تو بایستی و حتما ۷۵ قسمت و بخش به بالا از کربوهیدرات تأمین می شود. در صورتی که هم برنامه جذاب و جالب و خوب هوازی تو اکثرا و بیشتر از ۴۰ دقیقه طول می  کشد، پس مقداری پروتئین نیز به صبحانه اضافه کنید و همچنین حداقل یک ساعت به بدن فرصت دهید تا فرایند هضم را انجام دهد.

در صورتی که فاصله زمان تمرین با غذا خوردن کوتاه می باشد

telegram elmevarzesh1 قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریم

اسمیت توصیه می کند یک تکه میوه مانند موز، پرتقال یا سیب بخورید. در صورتی که برنامه جذاب و جالب و خوب تمرین هوازی تو طولانی می باشد، مقداری ماست یک عدد تخم مرغ، یک تکه پنیر یا یک تکه کوچک گوشت به غذایتان اضافه کنید. آن پروتئین اضافه شده به قدرت بدنی تو در تمرینات طولانی کمک می کند. همچنین تکه های هویج یا یک لیوان پهناور و بزرگ آب میوه یا یک نوشیدنی اسپورت و ورزشی می تواند میان وعده ی خوبی باشد.

 تمرین های عصر یا غروب

در صورتی که تو ورزش های هوازی را در طول روز انجام می دهید، مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد چند ساعت قبل از ورزش غذا بخورید. بهترین حالت جهت اطمینان از آنکه غذایی که خورده اید در حین تمرین تو را آزار نمی دهد، ۲ تا ۳ ساعت قبل از فعالیت می باشد. حداقل زمان آن هم هم یک ساعت و همچنین نیم می باشد، البته ورزشکاران در زود هضم شدن غذا شانس بیشتری دارند. پیشنهاد شده می باشد که ۶۰ کالری از پروتئین و همچنین ۱۵۰ کالری از کربوهیدرات را در غذایی که قبل از تمرین می خورید، بدست آورید.

در صورتی که مدت زمان بسیاری تا تمرین وقت دارید

گونر پترسون، نویسنده کتاب "راهنمایی جهت بهترین اندام" پیشنهاد هایی مرتبط به مواد غذایی قبل از ورزش های هوازی را ارائه داده می باشد. او پیشنهاد می کند یک تکه نان گندم و همچنین یک تکه میوه مثل سیب بخورید. همچنین می توانید کاسه کوچکی جو دوسر همراه با کشمش را بخورید. او جهت تغذیه قبل از تمرین نیز پیشنهاداتی دارد. همانطور که نقل شده در تمرینات طولانی به مقداری پروتئین مستلزم و نیاز دارید، پس سعی کنید آن پروتئین را با نوشیدن یک لیوان شیر همراه با غذایتان تأمین کنید یا می توانید یک ساندویچ کوچک تن ماهی میل کنید. حتما" از خوردن مواد غذایی چرب پرهیز کنید زیرا نسبت به کربوهیدرات ها مدت زمان بسیاری طول می کشد تا هضم و همچنین جذب شوند.

غذا خوردنتان را تنظیم کنید

ورزشکاران فعال بایستی و حتما نسبت به ورزشکاران آماتور و همچنین یا شهروندان و مردم شهر عادی وعده های غذایی بیشتری بخورند. یعنی به جای آنکه آنکه به ۳ وعده غذایی پهناور و بزرگ اکتفا کنید، سعی کنید ۶ وعده غذایی کوچک را در طول روز میل کنید. حتی در صورتی که تو یک ورزشکار فوق حرفه ای نیستید مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد ۴ یا ۵ بار در طول روز غذای کم حجم و همچنین مختصر را به جای سه وعده غدایی سنگین بخورید.

مزیت افزایش تعداد وعده های غذایی آن می باشد که تو دائما پر انرژی خواهید ماند و همچنین در هر زمان ورزش کنید انرژی مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری را جهت آن هم فعالیت خواهید داشت. در صورتی که بدن تو انرژی مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری را نداشته باشد و همچنین تو هم به بدن غذا نرسانید، سوخت و همچنین ساز بدن کاهش پیدا می کند و همچنین باعث افزایش چربی بدن می می شود!

در پایان

در صورتی که می خواهید سالم بمانید و همچنین طول عمر بیشتری داشته باشید، سعی کنید در طول هفته حداقل ۱۵۰ دقیقه پیاده روی سریع را انجام دهید. در صورتی که هم دویدن یا شنا کردن را ترجیح می دهید، می توانید زمان تمرین را به ۷۵ دقیقه کاهش دهید. مهم نیست چه نوع فعالیتی انجام می دهید، ولی مهم می باشد که فعال بمانید و همچنین از رژیم غذایی صحیحی بهره بری و استفاده کنید. موفق باشید.

مطالعه آن مطلب نیز توصیه می می شود: قبل و همچنین بعد از ورزش چه بخوریم؟

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: livestrong

قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریم در تاریخ ۱۹ June 2014 | 11:00 am نشر یافته شده شده می باشد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قبل از ورزش های هوازی بایستی و حتما چه چیزی بخوریم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک