ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی

ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی

exercise during menstruation 720x340 ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی

دردهای دوران قاعدگی جهت خانم ها گاهی غیر قابل تحمل بوده  و همچنین موجب بد خلقی نیز می می شود. ورم کردن، سر درد و همچنین کمر درد را می قدرت درد های شایع قاعدگی دانست.آن درد ها گاهی شاید باعث می شود کل روز را در رختخواب و همچنین بدون حرکت بمانید.ولی باید توجه داشت دائما گزینه ای جهت رفع آن درد ها یا آن هم  PMSوجود دارد. شاید یکی از بهترین گزینه  ها بهره بری و استفاده از کیسه آب گرم است و خواهد بود.ولی باید توجه داشت در آن مطلب می خواهیم ورزش در قاعدگی را جهت تو توضیح دهیم تا به کمک آن هم موجب کاهش دردهای قاعدگی شوید.

Betball90 468 ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی

۳۰ دقیقه ورزش و همچنین فعالیت جسمانی در روز موجب کاهش دردهای قاعدگی می می شود چرا که با افزایش گردش خون در بدن آن دردها تسکین می یابند.فعالیت های مانند دویدن روی تردمیل یا در فضای اسپورت و ورزشی، پیاده روی، آیروبیک و همچنین یوگا در دوران قاعدگی توصیه می شوند.

یوگا

حرکات یوگا با تمرکز بر روی تنفس و همچنین روش های تمدد اعصاب می تواند استرس و همچنین تنش را از تو دور کند، گردش خون را در بدن تسریع کرده و همچنین موجب اکسیژن رسانی اکثرا و بیشتر به اعضاء بدن می می شود که پس نتیجه آن می شود که آن هم آرامش سیستم عصبی می است و خواهد بود.همچنین با افزایش تمرکز باعث می می شود بد خلقی دوران قاعدگی را دور بزنید.حرکات یوگا در دوران قاعدگی موجب تسکین درد عضلات ناحیه شکم و همچنین رحم می می شود.در آن مطلب می توانید حرکات یوگا جهت دوران قاعدگی را دیدن کنید.

telegram elmevarzesh1 ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی

تمرین  با وزنه

فعالیت اسپورت و ورزشی در باشگاه های اسپورت و ورزشی آن مزیت را به  دنبال دارد که ذهن تو تنها و فقط بر روی فعالیت تمرکز دارد و همچنین مدت زمانی  درد را احساس نخواهید کرد. قبل از آن هم موجب می می شود تا تو عضلات و همچنین استخوان های قوی تری داشته باشید که جهت مقابله با درد خیلی زیاد حائز اهمیت می است و خواهد بود.جهت شروع  تمرینات با وزنه سعی کنید از وزنه  های سبک و همچنین در تکرار بالا بهره بری و استفاده کنید.در تمرینات با وزنه عضلات هدف  شامل  عضلات پا، عضلات شکم و همچنین عضلات باسن می است و خواهد بود.چنانچه در حین تمرینات احساس ضعف و همچنین یا خستگی کردید حرکت را متوقف و همچنین استراحت کنید.

پیاده روی و همچنین دویدن

پیاده روی گزینه غیره ای جهت ورزش در قاعدگی می باشد. مزیت و همچنین فواید پیاده روی و همچنین دویدن هم واضح و همچنین روشن می باشد. تو می توانید از مزیت پیاده روی در دوران قاعدگی بهرمنده شوید. پیاده روی اسپورت و ورزشی می باشد که آسیب جسمانی به دنبال نخواهد داشت.کفش اسپورت و ورزشی مناسب و همچنین یک محیط مناسب هم موجب تحرک و همچنین هم باعث نشاط در تو می می شود.چرا که در فعالیت های اسپورت و ورزشی هورمون اندورفین که هورمون شادمانی نامیده می می شود در بدن تو ترشح می می شود و همچنین تأثیر بسزایی بر روی کاهش درد و همچنین جلوگیری از بدخلقی دوران قاعدگی دارد.

ملاحظات دیگر

گوش دادن به صدای بدن در اولویت است و خواهد بود.ورزش بیش از حد ممکن می باشد موجب نامنظم شدن دوره قاعدگی تو می شود و همچنین همچنین علائمی از قبیل خستگی، درد عضلات، بی خوابی و همچنین از دست دادن اشتها را به دنبال داشته است و خواهد بود.توصیه می می شود هنگام انجام فعالیت های اسپورت و ورزشی در طول هفته یک یا دو روز را جهت استراحت فراموش نکنید.در منزل و خانه بمانید و همچنین استراحت کنید.

ترجمه: علم ورزش

منبع:.livestrong

ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی در تاریخ ۴ April 2012 | 11:55 pm نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ورزش در قاعدگی جهت کاهش درد قاعدگی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک