قانون مهم سئو

نکات با اهمیت زیاد seo در سال ۲۰۱۶ و میزان ارزش آن ها موارد ی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.این نکات از بین ده ها نکته خیلی مهم انتخاب شده است و به قطع بر طبـق تحلیل بنده در سال ۲۰۱۶ تاثیر بسزایی در نگاه گوگل به وب سایت ها خواهد داشت.
15 قانون مهم سئو
بهینه سازی سایت

سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی سایت

لطفا چنانچه حال و حوصله ندارید این متن رو نخوانید.برید یه آبی به صورتتتون بزنید یک چای یا قهوه بخورید.زمان ی سرشار از انرژی بودید بیاید این مقاله رو بخونید.احتمال دارد این متن زندگی تجاری آینده شمارو تغییر بده …

اجازه بدید چون چند وقتیه باهاتون حرف نزدم! کمی کلی گویی کنم بعد به نکات خیلی مهم بپردازیم.

قوانین تاثیرگذار در حوزه سئو سایت ، در سالیان اخیر شبیه زلزله در حال جابجایی می باشند . لذا متخصصین در شرایط فعلی، توصیه اتی برای ویرایش وضعیت سئو و بالا بردن میزان سرمایه گذاری شما در زمینه محتوا در سال ۲۰۱۶ ارائه می دهند.

بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری در زمینه محتوا هستند ، ولی جهت تاثیرگذاری خوبتر تغییرات، آنها می بایست زمان و تلاش لازم را برای آموختن قوانین نو seo نیز بگذارند. به گفته کارشناسان، زمان انتقال ترافیک به وبسایت به کمک headlineهای آماده کلمات کلیدی مدت هاست که قدیم است، استراتژی نو سئو بر طبـق حوزه پول ساز دیگری بنام تحلیل و تجربه نهادینه شده است.

بر طبـق مطالعاتی که در آگوست ۲۰۱۵ توسط شرکت Moz انجام شد (یک شرکت مشاور در زمینه بهینه سازی در سیاتل)، مهمترین فاکتورها برای بالا بردن سئو در سال آینده (به مفهوم سال جاری) جمله اند از: رابطه موبایل ی مناسب که باعث بالا بردن رنک تا ۸۸ درصد می شود، میزان داده مصرف شده مانند زمان دریافت (تا ۶۷ درصد) و طراحی و قابلیت بررسي تا ۶۷ درصد است . فاکتورهایی که در این بررسي به عنوان علت كم شدن رنک seo معرفی شده اند جمله اند از: لینک های اجاره ای (کاهش تا ۵۵ درصد) تاثیرگذاری anchor text (کاهش تا ۴۹ درصد).

پس مطمئنا در سال های آینده باز خیل زیادی از سایت های ایرانی به ویژه سایت هایی که تبلیغات خیلی ی بر روی خود قرار داده اند جریمه خواهند شد …

و اما برویم سر اصل ماجرا ، در اینجا به شش نکته که توسط متخصصین seo جهان ی برای اصلاح سرمایه گذاری تبلیغی ارائه شده است و همچنین نتایج تحلیل شخصی بنده (امیر قمصری) می پردازیم:

هدف، تمام چیز است.

شما دیگر به کلمات کلیدی دقیق، برای بودن در نتایج جستجو نیاز ندارید، گسترش دهنده بخش مخاطبان Moz می گوید: “در قدیم، تمام چیز در کسب کلیک بیشتر خلاصه می شد. امروزه موتورهای جستجو به میزان توجه مردم به وب سایت شما دقت می کنند: آنها برمیگردند و روی نتایج دیگر کلیک میکنند؟ یا اصلا انها چیزی که دنبالش هستند را در وب سایت شما می یابند؟ امروز به رفتار بعد از کلیک توجه می شود. لذا نه فقط باید کلیک بدست بیاورید بلکه می بایست توجه جستجوگر را هم جلب بکنید ”.

کلمات کلیدی تمام چیز و فصل الخطاب نیستند.

استقاده از کلمات کلیدی در تگ های head روز به روز کم ارزش تر می شود، گوگل در درک محتوا خوب شده است. این امر بدین مفهوم است که چنانچه شما مایل هستید برای جمله “بهتریـن رستوران” رنک بهتر ی بدست آورید می بایست ۳ یا ۴ بار بگویید “بهتریـن رستوران”. همچنان مفید است که به جمله بهتریـن رستوران توجه بکنید ولی مفهوم معناگرا به مراتب ارزشمند تر شده است. با این حساب شما می توانید درباره تجربیات دلنشین صرف ناهار حرف بکنید که نتیجه آن تذکر موتورهای جستجو به مطلب شماست . احساس می کنم بسیار زیاد بهتر این مورد رو به شما دوست ها عزیزم انتقال دآدم .به ویژه که از رستوران حرف زدم !!!

یکی از دوست ها من گفت “در قدیم ، ما بدنبال پیدا کردن کلمات کلیدی در قالب کپی یا متا توصیف بودیم. ولی امروزه این موارد بطور کامل حذف شده اند. با باهوشتر شدن موتورهای جستجو، آنها به دنبال پیدا کردن کلماتی هستند که شما انتظار دارید در متن موجود باشند، که این کلمات نشان‌دهنده معتبر بودن مقاله در مورد مورد نظر است. چنانچه متن ای در مورد ساعت اپل می نویسید، احتمال دارد از کلمات اپل، آیفون، نرم افزار کاربر دی و زمان استفاده بکنید . لذا چنانچه در محتوای متن موجود باشند این پیام را به موتورهای جستجو مخابره می نماید که این مطلب ، مطلب ای خیلی بهتر است”.

۷۵% از جمله های جستجو بین ۳ تا ۵ کلمه است، پس می بایست محتویات مربوط به تگ های h را با دقت بنویسید. موتورهای جستجو دریافته‌اند که چنانچه مردم جهت کلمه “بازار” جستجو انجام دهند، یا مشتقات آن با کلمات دیگر، به نتایج مورد نظر نمی‌رسند. جهت دریافت نتایج مطلوب که بیشترین مطابقت را با سوال آنها دارد، آنها بایستی از عبارتی با ۳ یا ۴ کلمه مصرف کنند. به عنوان تولیدکنندگان محتوا، زمانی که به اصلاح کیفیت فک می بکنید ، بایستی این موضوع را مدنظر قرار دهید

نکته بالا فوق العاده ارزشمند بود به ویژه جایی که گفته بودم تولیدکنندگان محتوا … . لطفا دقت بکنید

تمرکز روی تجربیات کاربر

به گفته لائوتس، “در حال حاضر گـوگل هر سال ۵۰۰ تغییر الگوریتمی اعمال می نماید . هر تغییری در راستای اطمینان سازی در جهتی است که وقتی کسی در گـوگل جستجویی انجام می دهد، اگر نتایج صحیح را در صفحات اولیه دریافت نمود، تجربه خوب ی در زمینه جستجو داشته است. حرف درمورد چگونگی فریب دادن گوگل ، یاهو یا بینگ نیست بلکه بحث درمورد مطمئن شدن از این است که محتوای ما برترین محتوای ممکن در اینترنت برای کلماتی است که به آنها ارزش داده می شود.”

پس ، به گفته سئوکار Outspoken Media Inc “محتوای اصلی ، مهمتر از همیشه بنظر می رسد. محتوای اصلی که تولید کرده اید (هم اکنون میخواهد عکس زیبا یا فیلم دیدنی باشد) کنار نیز گذاشتن اینها در کنار یکدیگر که باعث شود فردی طرفدار به خواندنش باشد، زیاد تاثیر دارد.”

به نظر بنده(امیر قمصری) تقویمی در کنار خود داشته باشید و تمام علایق مشتریان خویش را در آن ثبت بکنید .

بر طبـق تحلیل بنده نقد نظرات سیار همکارانم در همه جهان ، این مهمترین کاری است که یک بازاریاب جهت seo در سال ۲۰۱۶ می تواند انجام دهد:

محتوای شما بایستی اورجینال برای مشتریان هدفمند باشد. چنانچه محتوایتان کپی باشد، پاراگرافی از مقالات دیگر و یا وبسایت های دیگر بیاورید به آنها اعتبار بدهید توصیفی به آنها اضافه بکنید ، در عین حال یکی دو پاراگراف از خودتان بنویسید، اینجا جایی است که من فکر میکنم بخشها بهم مربوط می شوند شما کل محتوا را از آن خود کرده اید.

من به بچه های تیم تولید محتوا دفتر خودم زمانی که مجبورند مطلبی را کپی کنند، همیشه تاکید می کنم که حتمـا در هر خط یک تغییر ایجاد کنند.حال اینکه شما چه الگویی مدنظر قرار خواهید داد ، با خودتان !!!

اندازه خیلی مهم است.

مقالات زیاد تر (بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)، بطور معدل اثرگذاری بهتری در جستجو دارند. مقالات زیاد تر، ترافیک دریافت می کنند، لذا رنک سئو بهتری بدست می آورند (خصوصا در جمله رقابتی). تغییراتی که گوگــل اعمال کرده است و دلایلی که برای این تغییرات دارد، در جهت اطمینان پیدا کردن از فرستادن ترافیک به سمت صفحاتی است که برای مردم مفید اند.

مقالات زیاد در جستجو ها نتایج بهتری دارند براي چه که کلمات تصاویر برای بالا بردن رنک وجود دارد. یکی از فعالان seo در شبکه های اجتماعی می گوید: “مردم در محیط های اجتماعی مقالات زیاد را بیشتر به اشتراک میگذارند بیشتر به آنها لینک میدهند. مقالات کوتاهتر گاهي وقتها اوقات عملکرد خوب ی دارند اما بطور معدل مقالات زیاد نتایج بهتری به بار می آورند”.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قانون مهم سئو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک