قانون مهم سئو

نکات با اهمیت زیاد سئو در سال ۲۰۱۶ و میزان ارزش آن ها موارد ی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.این نکات از بین ده ها نکته مهم گزینش شده است و به قطع بر اساس ارزیابی بنده در سال ۲۰۱۶ تاثیر بسزایی در نگاه گـوگل به وب سایت ها خواهد داشت.
15 قانون مهم سئو
بهینه سازی سایت

سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی سایت

لطفا چنانچه حال و حوصله ندارید این مطلب رو نخوانید.برید یه آبی به صورتتتون بزنید و یک چای یا قهوه بخورید.وقتی سرشار از انرژی بودید ، بیاید این مقاله رو بخونید.ممکن است این متن زندگی تجاری آینده شمارو تغییر بده …

اجازه بدید چون چند وقتیه باهاتون حرف نزدم! کمی کلی گویی کنم و بعد به نکات با اهمیت بپردازیم.

قوانین تاثیرگذار در حوزه سئو سایت ، در سالیان اخیر شبیه زلزله در حال جابجایی می باشند . لذا متخصصین در شرایط فعلی، توصیه اتی جهت ویرایش وضعیت سئو و بالا بردن میزان سرمایه گذاری شما در زمینه محتوا در سال ۲۰۱۶ ارائه می دهند.

بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری خود در زمینه محتوا می باشند ، اما جهت تاثیرگذاری خوب تغییرات، آنها بایستی زمان و تلاش لازم را برای آموختن قوانین نو سئو نیز بگذارند. به گفته کارشناسان، زمان انتقال ترافیک به وبسایت به یاری headlineهای آماده کلمات کلیدی مدت هاست که قدیم است، استراتژی seo بر طبـق حوزه پول ساز دیگری بنام تحلیل تجربه نهادینه شده است.

بر طبـق مطالعاتی که در آگوست ۲۰۱۵ توسط شرکت Moz انجام شد (یک شرکت مشاور در زمینه seo در سیاتل)، مهمترین فاکتورها برای بالا بردن سئو در سال آینده (به مفهوم سال جاری) جمله اند از: رابطه تلفن همراه ی مناسب که باعث بالا بردن رنک تا ۸۸ درصد می شود، میزان داده مصرف شده مانند دریافت (تا ۶۷ درصد) طراحی قابلیت مطالعه تا ۶۷ درصد است . فاکتورهایی که در این مطالعه به عنوان علت کاهش رنک seo معرفی شده اند جمله اند از: لینک های اجاره ای (كم شدن تا ۵۵ درصد) تاثیرگذاری anchor text (كم شدن تا ۴۹ درصد).

پس مطمئنا در سال های آینده باز خیل زیادی از وبسایت های ایرانی به ویژه سایت هایی که تبلیغات بسياري بر روی قرار داده اند جریمه خواهند شد …

و اما برویم سر اصل ماجرا ، در اینجا به شش نکته که بوسیله متخصصین سئو جهان ی جهت ویرایش سرمایه گذاری تبلیغی ارائه شده است همين طور نتایج نقد شخصی بنده (امیر قمصری) می پردازیم:

هدف، تمام چیز است.

شما دیگر به کلمات کلیدی دقیق، جهت بودن در نتایج جستجو نیاز ندارید، گسترش دهنده بخش مخاطبان Moz می گوید: “در قدیم، تمام چیز در کسب کلیک بیشتر خلاصه می شد. امروزه موتورهای جستجو به میزان توجه مردم به وبسایت شما دقت می کنند: آنها برمیگردند روی نتایج دیگر کلیک میکنند؟ یا اصلا انها چیزی که دنبالش هستند را در وب سایت شما می یابند؟ امروز به رفتار بعد از کلیک توجه می شود. لذا نه فقط می بایست کلیک بدست بیاورید بلکه بایستی توجه جستجوگر را جلب بکنید ”.

کلمات کلیدی تمام چیز و فصل الخطاب نیستند.

استقاده از کلمات کلیدی در تگ های head روز به روز کم ارزش تر می شود، گـوگل در درک محتوا بهتر شده است. این امر بدین مفهوم است که چنانچه شما مایل هستید جهت جمله “با کیفیت ترین رستوران” رنک بهتر ی بدست آورید می بایست ۳ یا ۴ بار بگویید “بهتریـن رستوران”. همچنان مفید است که به جمله با کیفیت ترین رستوران توجه بکنید اما مفهوم معناگرا به مراتب ارزشمند تر شده است. با این حساب شما می توانید در مورد تجربیات دلنشین صرف ناهار حرف بکنید که نتیجه آن توجه موتورهای جستجو به مطلب شماست . احساس می کنم زیاد بهتر این مورد رو به شما دوست ها عزیزم انتقال دآدم .به ویژه که از رستوران حرف زدم !!!

یکی از دوست ها من گفت “در قدیم ، ما بدنبال پیدا کردن کلمات کلیدی در قالب کپی یا متا توصیف بودیم. ولی امروزه این موارد بطور کامل حذف شده اند. با باهوشتر شدن موتورهای جستجو، آنها به دنبال پیدا کردن کلماتی می باشند که شما انتظار دارید در مطلب موجود باشند، که این کلمات نشان‌دهنده معتبر بودن متن در مساله مورد نظر است. چنانچه مطلب ای درمورد ساعت اپل می نویسید، احتمالا از کلمات اپل، آیفون، پروگرام کاربر دی و زمان مصرف بکنید . لذا اگر در محتوای متن موجود باشند این پیام را به موتورهای جستجو مخابره می نماید که این متن ، مقاله ای بسیار زیاد خوب است”.

۷۵% از جمله های جستجو بین ۳ تا ۵ کلمه است، پس می بایست محتویات مربوط به تگ های h را با دقت بنویسید. موتورهای جستجو دریافته‌اند که چنانچه مردم جهت کلمه “بازار” جستجو انجام دهند، یا مشتقات آن با کلمات دیگر، به نتایج مورد نظر نمی‌رسند. جهت دریافت نتایج مطلوب که بیشترین مطابقت را با پرسش آنها دارد، آنها می بایست از عبارتی با ۳ یا ۴ کلمه مصرف کنند. به عنوان تولیدکنندگان محتوا، زمانی که به بازبینی کیفیت فک می بکنید ، باید این مورد را هم مدنظر قرار دهید

نکته بالا فوق العاده ارزشمند بود به ویژه جایی که گفته بودم تولیدکنندگان محتوا … . لطفا دقت بکنید

تمرکز روی تجربیات کاربر

به گفته لائوتس، “در حال حاضر گوگــل هر سال ۵۰۰ تغییر الگوریتمی اعمال می نماید . هر تغییری در راستای اطمینان سازی در جهتی است که ی کسی در گوگــل جستجویی انجام می دهد، اگر نتایج صحیح را در صفحات اولیه دریافت نمود، تجربه موفق ی در زمینه جستجو داشته است. حرف درمورد چگونگی فریب دادن گوگــل ، یاهو یا بینگ نیست بلکه بحث درباره مطمئن شدن از این است که محتوای ما بهتریـن محتوای ممکن در اینترنت برای کلماتی است که به آنها ارزش داده می شود.”

پس ، به گفته سئوکار Outspoken Media Inc “محتوای مهم ، مهمتر از همیشه بنظر می رسد. محتوای مهم که تولید کرده اید (هم اکنون میخواهد عکس جالب یا فیلم دیدنی باشد) کنار گذاشتن اینها در کنار یکدیگر که باعث شود فردی طرفدار به خواندنش باشد، زیاد تاثیر دارد.”

به نظر بنده(امیر قمصری) تقویمی در کنار داشته باشید و تمام علایق مشتریان خویش را در آن ثبت بکنید .

بر اساس تحلیل بنده و تحلیل نظرات سیار همکارانم در همه جهان ، این مهمترین کاری است که یک بازاریاب برای seo در سال ۲۰۱۶ می تواند انجام دهد:

محتوای شما باید اورجینال و برای مشتریان هدفمند باشد. چنانچه محتوایتان کپی باشد، پاراگرافی از مقالات دیگر یا وب سایت های دیگر بیاورید و به آنها اعتبار بدهید و توصیفی به آنها اضافه بکنید ، و در عین حال یکی دو پاراگراف از خودتان بنویسید، اینجا جایی است که من فکر میکنم بخشها بهم مربوط می شوند و شما کل محتوا را از آن کرده اید.

من به بچه های تیم تولید محتوا دفتر خودم زمانی که مجبورند مطلبی را کپی کنند، همـواره اصرار می کنم که حتمـا در هر خط یک تغییر ایجاد کنند.حال اینکه شما چه الگویی مدنظر قرار خواهید داد ، با خودتان !!!

اندازه با اهمیت است.

مقالات زیاد تر (بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)، بطور معدل اثرگذاری بهتری در جستجو دارند. مقالات زیاد تر، ترافیک زیادتری دریافت می کنند، لذا رنک سئو بهتری بدست می آورند (خصوصا در جمله رقابتی). تغییراتی که گوگــل اعمال کرده است و دلایلی که جهت این تغییرات دارد، در جهت اطمینان پیدا کردن از فرستادن ترافیک به سمت صفحاتی است که جهت مردم مفید اند.

مقالات زیاد در جستجو ها نتایج بهتری دارند چرا که کلمات و تصاویر زیادتری برای بالا بردن رنک وجود دارد. یکی از فعالان seo در شبکه های اجتماعی می گوید: “مردم در محیط های اجتماعی مقالات زیاد را بیشتر به اشتراک میگذارند بیشتر به آنها لینک میدهند. مقالات کوتاهتر گاهي وقتها اوقات عملکرد خوب ی دارند ولی بطور معدل مقالات زیاد نتایج بهتری به بار می آورند”.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قانون مهم سئو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک