بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟

بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟

Take Protein بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟

Banner 3 Gif1 بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟

پروتئین او همچنین نوعی از پروتئین می باشد که در شیر و همچنین فرآورده‌های آن هم یافت می‌می شود؛ آن مکمل در کنار محبوبیتش، یک سوال رایج نیز به همراه دارد، بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه زمانی می باشد؟ در ادامه با ما همراه شوید.

پروتئین او همچنین به سرعت جذب بدن می‌می شود و همچنین حاوی آمینو اسیدهای ضروری مورد مستلزم و نیاز جهت رشد عضلانی می باشد. آن نوع پروتئین حاوی لاکتوز می باشد و همچنین چربی آن هم گرفته شده می باشد. مصرف پروتئین او همچنین را می‌قدرت یک راه ساده جهت گرفتن پروتئین مورد مستلزم و نیاز هر روز خدا یک ورزشکار در کنار تغذیه‌اش، دانست. حتی جهت علاقمندان تناسب اندام و همچنین همچنین افرادی که جهت کاهش وزن در تلاش خواهند بود یا می‌‌خواهند کمبود پروتئین رژیم غذایی‌شان را جبران کنند.

پروتئین‌هایی که همه آمینو اسیدهای ضروری را فراهم می‌کنند، بهترین خواهند بود. مکمل پروتئین او همچنین نیز از آن هم‌هایی می باشد که تمام آمینو اسیدهای ضروری را فراهم می‌کند.


پیشنهاد مطالعه: اسید آمینه چیست؟ اسید آمینه ضروری و همچنین غیر ضروری چه تفاوتی با هم دارند؟


انواع پروتئین او همچنین

چند نوع پروتئین او همچنین وجود دارد که محبوب‌ترین آن هم‌ها شامل، ۳ نوع کنسانتره، ایزوله و همچنین هیدرولیز شده می باشد و همچنین تفاوت اصلی میان آن هم‌ها روش فرآوری شدن آن هم می باشد.

پروتئین او همچنین کنسانتره: آن نوع پودر پروتئین او همچنین چیزی حدود ۷۰ تا ۸۰ قسمت و بخش پروتئین، مقداری لاکتوز و همچنین چربی دارد  و همچنین از طعم مناسبی نیز برخوردار می باشد.

پروتئین او همچنین ایزوله: آن نوع از پروتئین او همچنین ۹۰ قسمت و بخش یا اکثرا و بیشتر از آن هم پروتئین در خود دارد و همچنین حاوی لاکتوز و همچنین چربی کمتری می باشد.

پروتئین او همچنین هیدرو ایزوله: آن نوع پودر پروتئین نسبت به او همچنین ایزوله باعث افزایش  ۲۸ الی ۴۳ درصدی سطح انسولین می‌می شود.

فواید مصرف پروتئین او همچنین

بیشترین بهره بری و استفاده از مصرف پروتئین او همچنین به منظور افزایش اقتدار و قدرت و همچنین توده عضلانی می باشد. آن مکمل در تأمین پروتئین و همچنین آمینو اسیدهای مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری جهت بدن که به عنوان بلوک‌های ساختمانی جهت افزایش رشد عضلات مورد بهره بری و استفاده قرار می‌گیرند، نقش دارد. همچنین، موجب افزایش ترشح هورمون‌های آنابولیک مانند انسولین می‌‌می شود که در رشد عضلات نقش دارد.

پروتئین او همچنین مقدار بالایی از اسید آمینه لوسین را در خود جایی داده می باشد، آن آمینو اسید به عنوان تحریک کننده سنتز پروتئین عضلات شناخته می‌می شود. قبل از آن پروتئین او همچنین نسبت به دیگر پودرهای پروتئینی سرعت جذب بالایی دارد. مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری به ذکر می باشد، مصرف پروتئین او همچنین در صورتی که قبل از تمرین، در حین یا بعد از آن هم مورد مصرف قرار گیرد، اثر بیشتری بر رشد عضلات خواهد داشت. آن اثر بعد از تمرین اکثرا و بیشتر خواهد بود.


پیشنهاد مطالعه: با بهترین مکمل پروتئین سال شمسی آشنا شوید


بهترین زمان مصرف او همچنین پروتئین

صبح بعد از بیدار شدن

صبح زمان ایده‌آلی جهت مصرف پروتئین او همچنین می باشد. بعد از خواب طولانی شبانه که به روش متوسط ۸ ساعت طول می‌کشد، بافت عضلانی بدن تشنه پروتئین می باشد. در پس نتیجه آن می شود که با توجه به زود هضم بودن پروتئین او همچنین مقدار و اندازه و میزان جذب آن هم خیلی زیاد بالاست.

قبل از تمرین

دومین اولویت در زمانبندی مصرف پروتئین او همچنین قبل از تمرین می باشد. در صورتی که در فاصله زمانی ۶۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از تمرین ۲۰ الی ۳۰ گرم او همچنین پروتئین مصرف کنید، مقدار و اندازه و میزان اسیدهای آمینه در خون افزایش خواهد یافت و همچنین در حین تمرین پروتئین عضلات که مرتب در حال شکسته شدن خواهند بود، به سرعت جایگزین می‌می شود. آن جبران سریع پروتئین‌ها رشد حداکثری بافت عضلات را به دنبال دارد.

بلافاصله تا یک ساعت بعد از تمرین

سومین زمانبندی مصرف پروتئین او همچنین بلافاصله تا ۴۵ دقیقه الی یک ساعت بعد از تمرین می باشد. مجله علم ورزش: آن فاصله طلایی به پنجره آنابولیک مشهور می باشد.( البته بعضی تحقیقات تا ۲ ساعت زمان را نیز پنجره آنابولیک می‌دانند.) علت آن هم نیز مشخص می باشد، هنگام و زمانی که تمرینات قدرتی مانند بدنسازی انجام می‌دهیم، در عضلات پارگی‌های میکروسکوپی ساخته یا ایجاد می‌می شود و همچنین بافت عضلانی با ترمیم آن پارگی‌ها رشد می‌کند، یعنی حجم و همچنین اقتدار و قدرت اکثرا و بیشتر.

پروتئین او همچنین همانطور که گفته شد، شامل پروتئین‌های می باشد که همه آمینو اسیدهای ضروری را فراهم می‌کند، بنابراین با دارا بودن طیف وسیعی از آمینو اسیدها، ترمیم بافت عضلانی آسیب دیده را بر عهده دارد. توجه داشته باشید هرچه فاصله زمانی مصرف پروتئین او همچنین با لحظه اتمام تمرین کمتر باشد، فواید بیشتری از مصرف آن هم نصیب عضلات می‌می شود

به خاطر داشته باشید در صورتی که مقدار گرفتن پروتئین تو بالا می باشد، مصرف پروتئین او همچنین به رژیم غذایی‌تان غیر ضروری خواهد بود.

قبل از خواب شبانه

به دلیل عدم محروم و بی بهره عضلات بدن از پروتئین به علت فرو رفتن در خواب شبانه و همچنین عدم مصرف مواد غذائی در آن مدت، بهتر می باشد در آن زمان از مکمل پروتئین بهره بری و استفاده می شود. با خوردن پروتئین قبل از خواب مطمئن خواهید شد که عضلات تو، واحدهای سازنده‌ی مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری جهت رشد را دارند. نتایج تحقیقات بینانگر آن می باشد که مصرف پروتئین به بدن‌تان کمک می‌کند وارد حالت کاتابولیک نشده و همچنین عضلات‌تان اساسی شکل بگیرند.

البته در آن مرحله یک تفاوت کوچک وجود دارد و همچنین آن هم آنکه پروتئین مصرفی قبل از خواب شبانه بهتر می باشد پروتئین کازئین و همچنین یا مخلوط او همچنین پروتئین با کازئین باشد. کازئین نیز نوعی پروتئین با منشأ شیر می باشد که نسبت به او همچنین پروتئین دیر جذب‌تر می باشد و همچنین مصرف آن هم باعث می می شود تا پروتئین مورد مستلزم و نیاز عضلات در طول خواب شبانه تأمین گردد.

توضیح پایانی

بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین به ترتیب جهت‌تان توضیح داده شد. ولی باید توجه داشت به روش کلی مقدار و اندازه و میزان مصرف پروتئین او همچنین به صورت مکمل بستگی به مقدار مصرف پروتئین هر روز خدا هر فرد از طریق غذا دارد.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منابع: یک و همچنین دو

telegram elmevarzesh1 بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟

بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟ در تاریخ ۲۰۱۸-۰۶-۱۱ ۰۱:۴۹:۰۲ نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک