چه مقدار مصرف پروتئین او همچنین پیش از تمرین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد؟

چه مقدار مصرف پروتئین او همچنین پیش از تمرین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد؟

take Protein Powder چه مقدار مصرف پروتئین او همچنین پیش از تمرین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد؟

telegram elmevarzesh1 چه مقدار مصرف پروتئین او همچنین پیش از تمرین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد؟

پروتئین او همچنین ( پروتئین آب پنیر) نوعی از پروتئین می باشد که در شیر و همچنین فرآورده‌های آن هم یافت می‌می شود؛ به سرعت جذب بدن شده و همچنین حاوی آمینو اسیدهای ضروری مورد مستلزم و نیاز جهت رشد عضلانی می باشد. آن نوع پروتئین حاوی لاکتوز می باشد و همچنین چربی آن هم گرفته شده می باشد. با وجود آنکه پروتئین او همچنین ایزو نسبت به پروتئین او همچنین استاندارد تاثیرات مفید اندکی بر بدن دارد، ولی باید توجه داشت تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف پروتئین ایزو قبل و همچنین بعد از تمرین رشد عضلانی را افزایش می‌دهد.

توصیه‌های کلی

بسته به اهداف تمرینی‌تان، بایستی و حتما مقدار و اندازه و میزان مصرف پروتئین او همچنین ایزو خود را پیش از تمرینات اسپورت و ورزشی افزایش داده یا از مقدار آن هم کم کنید. طبق توصیه مرکز سلامت مک‌کینلی در دانشگاه ایلینویز، مصرف ۲۰ تا ۲۵گرم در روز قبل و همچنین بعد تمرین اسپورت و ورزشی در روز می‌تواند به تو در داشتن توده‌ی بدنی سالم و همچنین کنترل مقدار وزن‌تان کمک کند. به گفته‌ی آن مرکز در صورتی که هم‌اکنون در حال انجام تمرینات فشرده در فصل آماده‌سازی بسر می‌برید ویا در حال اجرای مسابقات هستید آن مقدار و اندازه و میزان را تا ۴۰تا۵۰گرم افزایش دهید.


پیشنهاد مطالعه: چگونه بدانیم به مصرف پودر پروتئین مستلزم و نیاز داریم؟


توصیه‌هایی جهت مصرف هر روز خدا

بسیاری از ورزشکاران و همچنین بدنسازان به یک عقیده‌ی غلط و همچنین نادرست باور دارند و همچنین بر آن هم پافشاری می‌کنند، که در صورتی که بخواهند اکثرا و بیشتر رشد کنند و همچنین عضلات بزرگتری داشته باشند بایستی و حتما پروتئین خیلی زیاد بسیاری مصرف کنند، آن مقدار شاید بایستی و حتما چندین برابر مستلزم و نیاز بدن‌شان به پروتئین باشد. ولی باید توجه داشت آن باور صحیح نیست.

در صورتی که مقدار نسبتاً بسیاری پروتئین مصرف کنید طوری که خیلی زیاد اکثرا و بیشتر از مقدار و اندازه و میزان مورد مستلزم و نیاز بدن‌تان یا بهتر می باشد بگوییم مازاد بر مستلزم و نیاز عضلات‌تان باشد، آن مقدار اضافه یا دفع یا تغییر پیدا کردن به چربی خواهد شد.

کیتی جیمز متخصص تغذیه از دانشگاه نبراسکا، می‌گوید که مقدار و اندازه و میزان مورد مستلزم و نیاز پروتئین در یک شخص بالغ متوسط ۰.۸ گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن بطور هر روز خدا می‌باشد. در صورتی که آن شخص ورزشکاری باشد که در حال انجام تمرین قدرتی با شدت بالا یا تمرین دو سرعت می باشد مستلزم و نیاز بدن او همچنین به پروتئین در روز ۱.۶تا ۱.۷ گرم به ازای هر کیلو‌گرم از وزن بدن او همچنین می باشد.

که آن مقدار و اندازه و میزان برابر می باشد با ۱۰۹ تا۱۱۶گرم پروتئین جهت فردی که ۱۵۰کیلوگرم می باشد. مطمئن شوید که مقدار و اندازه و میزان مصرفی هر روز خدا پروتئین خود را کنترل کنید بویژه زمانی که مقدار بسیاری پروتئین او همچنین ایزو قبل و همچنین بعد از تمرین مصرف می‌کنید.

زمان‌بندی

آن هم زمانی که پروتئین او همچنین ایزو را قبل از تمرینات‌تان مصرف می‌کنید، ممکن می باشد بر سنتز پروتئین عضلانی (فرآیندی که باعث ساخت عضلات و همچنین رشد آن هم‌ها می‌می شود)به آن هم مقدار و اندازه‌ی مصرف، تاثیر بگذارد.
مطالعه‌ای که در سال شمسی ۲۰۰۶ به رهبری دانشگاه ویکتوریا توسط پائل کریب و همچنین آلن هئیز انجام گرفت، بررسی بر روی آن پرسش استوار بود که آیا افرادی که پروتئین او همچنین ایزو یا دیگر مکمل‌های پروتئینی را به هنگام بیدار شدن از خواب و همچنین قبل از تمرین مصرف کرده بودند، اکثرا و بیشتر عضله سازی کردند و همچنین تاثیرات رشدی بیشتری گرفتن کردند یا افرادی که طبق برنامه جذاب و جالب و خوب مکمل‌ها را قبل و همچنین بعد از ورزش مصرف کرده بودند؟

پس نتیجه آن می شود که آن هم بود؛ آزمودنی‌هایی که مکمل‌‌های پروتئینی را طبق برنامه جذاب و جالب و خوب قبل و همچنین بعد از ورزش مصرف می‌کردند افزایش بیشتری در مقدار و اندازه‌ی توده‌ی عضلانی‌ و همچنین اقتدار و قدرت عضلانی خود و همچنین یک تکرار بیشینه‌شان در آخر ۱۰هفته داشتند.


پیشنهاد مطالعه: بهترین زمان مصرف پروتئین او همچنین چه وقت می باشد؟


جایگزینی درشت‌مغذی‌ها

طبق گفته داگلاس کالامن، متخصص تغذیه شامل تاییدیه از انجمن توانمندی و همچنین شایسته‌سازی ملی «تحقیقات بیانگر آن هم خواهند بود غذای قبل یا بعد از تمرین در صورتی که ترکیبی از پروتئین، کربوهیدرات‌ها و همچنین چربی‌ها باشند، بهترین خوراک جهت افزایش رشد عضلانی خواهند بود.»

از آنجا که پروتئین او همچنین ایزو عاری از کربوهیدرات‌ها یا چربی‌هاست، بایستی و حتما قبل از تمرین با غذا یا مکمل‌های دیگر مصرف شوند تا در به حداکثر رساندن افزایش رشد عضلات و همچنین توده‌ی و همچنین اقتدار و قدرت عضلانی به فرد کمک کنند.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: livestrong

چه مقدار مصرف پروتئین او همچنین پیش از تمرین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد؟ در تاریخ ۲۰۱۸-۰۵-۱۳ ۰۰:۴۳:۰۰ نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چه مقدار مصرف پروتئین او همچنین پیش از تمرین مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک