۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند

۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند

Women Fitness hijab mini ۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند

Banner 3 Gif1 ۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند

احتمالاً بایستی و حتما شنیده باشید که بانوان تصور می‌کنند، تمرین اسپورت و ورزشی باعث حجیم شدن عضلات می‌می شود یا در مورد روش‌های کاهش چربی موضعی و همچنین آنکه زیرا و به درستی که تمرینات تناسب اندام را انجام می‌دهید هرچه می‌خواهید، بخورید. با آن مطلب از مجله علم ورزش همراه شوید تا واقعیت ورزش و همچنین تناسب اندام را از خیال تشخیص دهید.

خیلی زیاد خواهند بود حرفه‌ای‌هایی که با اطلاعات فراوان نامعتبری -که در اینترنت- موجود می باشد به شکل خود آموز فعالیت می‌کنند و همچنین خیلی زیاد شایع می باشد، بخصوص زنان در مورد آنکه آیا تمرینات مقاومتی بهترین تمرینات موجود در جهان خواهند بود یا بدترین دچار گمراهی می‌شوند و همچنین گاهی هم آن اطلاعات به نظرشان گیج کننده می‌آید.

با آن تفاصیل می خواهیم به تو مطالبی را ارائه دهیم که واقعیت و حقیقت ورزش و همچنین تناسب اندام را از خیال مشخص می‌کند و همچنین باعث می‌می شود تو به روش دقیقی بدانید که می‌خواهید چه روشی را پیش بگیرید و همچنین در راه رسیدن به اهداف تناسب اندام‌تان ثابت قدم باشید. در اینجا به ۴ شایعه و همچنین فکر کردن و اندیشیدن اشتباه رایج در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام می‌پردازیم.

۱. وزنه‌های سنگین باعث می‌می شود که عضلاتم حجیم شوند

ملیسا ادموند که نویسنده مقاله اسپورت و ورزشی می باشد می‌گوید: و همچنین هر بار که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می‌کنم واقعیت مشخص شده می باشد دومرتبه آن شایعه چهره زشت خود را نشان می‌دهد. از آن رو من هم به گفتن آن جمله که بلند کردن وزنه باعث حجیم شدن عضلات‌تان نمی‌می شود ادامه می‌دهم تا زمانی که دیگر آن افسانه که وجود خارجی ندارد را در باشگاه‌ها و همچنین اینترنت نشنوم.

چرا آن گونه می باشد؟ به سادگی؛ زیرا و به درستی که زنان هورمون تستوسترون به مقداری که منجر به عضله سازی می شود، تولید نمی‌کنند. در حالی که مقدار و اندازه و میزان آن هورمون در مردان ۱۵-۲۰ برابر اکثرا و بیشتر از زنان می باشد و همچنین در ضمن آنکه بایستی و حتما چند سال شمسی تمرین مقاومتی با وزنه‌های سنگین انجام دهند همراه با تغذیه مناسب تا عضلات‌شان حجیم می شود. آن زمان در زنان چندین برابر می باشد.

در صورتی که مبتدی هستید و همچنین یا تمرینات با وزنه را به تازگی شروع کردید، متوجه پیشرفت خیلی زیاد سریع‌تری می‌شوید به نسبت زمانی که چندین ماه مشغول به تمرین کردن هستید.  نگران نباشید زیرا و به درستی که با چند ست اسکوات و همچنین اجرای جلو بازو عضلات‌تان یک مرتبه حجیم نمی‌می شود.

هرگز آن چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در صورتی که بعد از ۳-۶ ماه تمرین احساس پهناور و بزرگ شدن عضلات و همچنین حجیم شدن داشتید؛ گمان می‌کنم که یا بخاطر داشتن تغذیه بد یا افزایش چربی در بدن‌تان می باشد، ولی به دلیل افزایش در مقدار و اندازه عضلات تو نیست.

۲. دنبال میانبر‌ها باشید و همچنین تمرینات کاهش وزن را تنها و فقط بر نقاط مورد نظر انجام دهید

احتمالاً خیلی از تو آن جملات را شنیده‌اید و همچنین یا گاهی اوقات به آن معظلات و مسائل و مشکلات برخورده‌اید.

«جهت من خیلی سخته که بتونم از شر چربی‌های شکم خلاص بشم.»

«به نظر می‌رسه که نمی‌تونم آن وسایل دوست داشتنی کاهش وزن را کنار بذارم.»

«می‌خوام روش کاهش وزن موضعی در ناحیه داخلی ران‌ها و همچنین پشت قسمت باسن و همچنین ران‌ها یا شکم و همچنین … رو امتحان کنم.»

«به نظر می‌رسه که نتونم از آن ۱۰ کیلو باقی مونده خلاص شم»

من اصولاً در باشگاه و همچنین یا هرجایی که می‌روم از شاگردانم و همچنین اشخاص عادی از آن دست جملات زیاد می‌شنوم. همه ما نواحی از بدن‌مان را دوست نداریم و همچنین به نظرمان خیلی بهتر می باشد که آن نواحی کمی خوش فرم‌تر به نظر برسند که معمولاً نواحی پشت و همچنین داخلی باسن و همچنین ران، شکم و همچنین پهلوهاست.

پیشنهاد مطالعه: اشتباهات تغذیه‌ای که خانم‌ها در عضله‌سازی مرتکب می‌شوند

مشخص می باشد که ناتوانی جهت کاهش وزن منجر به نا امیدی و همچنین انجام تمرینات خسته کننده می‌می شود. به ویژه زمانی که در قسمت و بخش دیگر بدن خود پیشرفت قابل توجهی را دیدن می‌کنید.

شاید در مورد موضوع ” کاهش چربی در یک ناحیه” چیزی شنیده باشید، یعنی آنکه می‌توانید به دقت و همچنین به روش متمرکز وزن یک ناحیه ویژه در بدن‌تان را کاهش دهید. اگرچه می‌تواید با تمرین کردن بر روی کل بدن و همچنین افزایش توده عضلانی فشار قابل توجهی به آن نواحی بیاورید.

ولی باید توجه داشت بایستی و حتما بدانید

تاثیرات و همچنین اثرات گرفتن رژیم بر روی کل بدن اعمال می‌می شود، بنابراین باعث از بین بردن چربی در نقاط مورد نظرتان نمی‌می شود. همچنین می‌توانید با انجام تمریناتی که مخصوص آن نقاط طراحی شده‌اند و همچنین باعث ساخت عضله  می‌شوند، بهره بری و استفاده کنید. تنها و فقط هر تبلیغ و همچنین یا توصیه‌ای که به تو قول کاهش چربی در نقاط مورد نظر به شکل موضعی می‌دهد را باور نکنید. زیرا و به درستی که دروغ می باشد.

۳. زیرا و به درستی که ورزش می‌کنم و همچنین کالری می‌سوزانم پس می‌توانم هرچه دلم می‌خواهد بخورم

آن همی یکی دیگر از اشتباهاتی می باشد که در ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوید. آن هم قدر که دوست دارم هرآنچه دلم می‌خواهد را نوشه جان کنم، آن هم روش هم می‌دانم که با آن شیوه به هیچ پس نتیجه آن می شود که‌ای نمی‌رسم. مطمئناً ورزش باعث سوزاندن کالری مصرفی تو می‌می شود ولی نه به مقدار و اندازه‌ای که بتواند افراط تو را جهت سیری هوس‌های غذایی خوشمزه‌تان جبران کند.

Women hijab mini ۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوندنمی‌گویم غذاهای خوشمزه‌ای را که دوست دارید، نخورید یا بعضی اوقات افراط نکنید، منظورم از گفتن آن حرف آن می باشد که در هر حالت خویشتن‌داری‌تان را حفظ کنید و همچنین به بدن‌تان اهمیت دهید.

در صورتی که از خوردن دسرهای متنوع و گوناگون و مختلف کمی خسته شده‌اید دیگر نمی‌توانید مزه‌ی آن هم‌ها را تحمل کنید، بیخیال خوردن آن گونه مواد غذایی شوید. هرگز سعی نکنید با ورزش هوازی اضافه بر نهاد جبران کنید زیرا و به درستی که پس نتیجه آن می شود که‌ای نمی‌گیرید.

پیشنهاد مطالعه: ۹ اشتباهی که خانم ها در برنامه جذاب و جالب و خوب تناسب اندام مرتکب می شوند

۴. وزن کم نمی‌کنم…پس ادامه برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی من پس نتیجه آن می شود که‌ای ندارد

در حالی که ترازو یک دستگاه دیدن کردن و نمایش دهنده وزن می باشد، ولی باید توجه داشت تنها معیار اندازگیری آن هم نیست. در واقعیت و حقیقت صرفاً گول‌تان می‌زند. در صورتی که تمرینات با وزنه را انجام می‌دهید احتمالاً بر توده بدون چربی‌تان که آن هم عضلات خواهند بود، افزوده می‌می شود. آن اتفاق منجر به دیدن کردن و نمایش عددی بالاتر از وزن قبلی‌تان می‌می شود، حتی در صورتی که چربی از دست داده باشید و همچنین خبر خوب آن می باشد که حتی در صورتی که نمایشگر ترازو، وزن‌تان را بالا نشان دهد، ولی باید توجه داشت تو می‌توانید لاغر و همچنین عضلانی‌تر به نظر برسید.

روش‌های بهتری را جهت سنجش بهبود اوضاع بدنی

سنجش سطح نیرو و همچنین مقدار و اندازه و میزان پیشرفت در باشگاه: آیا با انجام برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی‌تان قوی‌تر می‌شوید؟ سطح انرژی‌تان در باشگاه چه روش می باشد؟

در نظر گرفتن معیارهای پیشرفت: تعییرات اندک و همچنین روز به روز  بهتر از تغییرات سریع و همچنین پرفشار بر روی عضلات‌تان می باشد که جزء معیارها و همچنین تصورات‌تان می باشد. به همچنین و علاوه در مورد  آنکه چقدر از آن هم چیزی که قبلاً بودید فراتر رفته‌اید، دیدی مستند و همچنین واضحی به تو می‌دهد.

لباس‌های‌تان چقدر متناسب بدن‌تان می باشد: در موارد اشاره شده آن مورد احتمالاً از بقیه محسوس تر و همچنین قابل مشاهدهتر می باشد. آیا لباس‌تان از سایز کمرتان بزرگتر می باشد؟
آیا هنگام و زمانی که شلوار جین به تن می‌کنید در ناحیه ران‌ها احساس تنگی می‌کنید؟

وزن تو: آنکه عدد روی نمایشگر ترازو به آرامی بالا می‌رود و همچنین مقدار و اندازه ی دور کمرتان دگرگونی و تغییری نکرده می باشد به چه معناست؟ در واقع یعنی تو توده عضلانی و همچنین بدون چربی‌تان افزایش یافته و همچنین کاهش وزن داشته‌اید. آن خبر خوبی جهت‌تان می باشد که هرگز ترازو به تو نشان نمی‌دهد.

تست باد پاد/ DEAX: آزمایش‌های اسکن بادپاد ترکیب بدنی را در قسمت‌های متنوع و گوناگون و مختلف بدن نشان می‌دهند. آن آزمایش‌ها مشخص کردن می‌کنند که چند قسمت و بخش کل وزن بدن‌تان چربی و همچنین از چند قسمت و بخش توده بدون چربی تشکیل شده می باشد و همچنین حتی تراکم استخوان‌تان چقدر می باشد.

همچنین می‌قدرت آن آزمایش‌ها را بر روی قسمت‌های متنوع و گوناگون و مختلف بدن به تنهایی انجام داد. از آن هم جایی که انجام آن آزمایش‌ها پر هزینه خواهند بود و همچنین معمولاً انجام آن هم‌ها مشکل می باشد، بسیاری از شرکت‌ها گزینه‌های ارزان تر و همچنین قابل بهره بری و استفاده‌ای را ارائه می‌دهند.

در پایان

در صورتی که تنها وسیله مقدار و اندازه گیری جهت سنجش مقدار و اندازه و میزان وزن‌تان ترازو می باشد پس اشکالی ندارد که از ترازو بهره بری و استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که آن هم اعداد تحت تاثیر سطوح هورمون، استرس، هیدراته بودن بدن و همچنین بسیاری فاکتور‌های دیگر می باشد. بنابراین درگیر آنکه ترازو هر روز چه عددی را به تو نشان می‌دهد، نباشید.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: bodybuilding

telegram elmevarzesh1 ۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند

۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند در تاریخ ۲۰۱۷-۰۸-۰۷ ۰۱:۲۹:۴۵ نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۴ اشتباهی که بانوان در مورد ورزش و همچنین تناسب اندام مرتکب می‌شوند”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک