۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی

۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی

Body Weight Workout ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی

Banner 3 Gif1 ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی

تمرینات بدنسازی با وزن بدن جهت عضله سازی و همچنین افزایش کالری مصرفی خیلی زیاد مؤثر می باشد. آن تمرینات مستلزم و نیاز به هیچ وسیله‌ای ندارد و همچنین به راحتی می‌توانید در هر جایی آن هم را انجام دهید. در ادامه با مجله علم ورزش همراه شوید تا چند تمرین را به تو معرفی کنیم، جهت شروع تمرینات را با ۱۰ تکرار انجام دهید و همچنین در صورتی که توانایی بدنی دارید می‌توانید تا ۱۵ تکرار نیز انجام دهید.

حرکت اول

آن حرکت جهت تقویت عضلات ران مفید می باشد و همچنین حتی می‌توانید در مجموعه تمرینات گرم کردن نیز از آن هم بهره بری و استفاده کنید.

Reverse Lunge Kick ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: پای چپ را یک گام به عقب بردارید، سپس زانوها را خم کنید به نحوی که زاویه هر دو زانو ۹۰ درجه باشد، سپس پای عقب را رو به جلو پرتاب کنید و همچنین نوک انگشتان پا را با نوک انگشتان دست لمس کنید. آن حرکت را جهت هر پا ۱۵ بار تکرار کنید.

حرکت دوم

دومین تمرین بدنسازی با وزن بدن جهت افزایش تعادل و همچنین همچنین تقویت هسته بدن مفید می باشد.

Single Leg Forward Reach ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: وزن بدن‌تان را روی پای چپ قرار دهید، سپس دست‌ها را رو به جلو بکشید و همچنین پای راست را رو به عقب هدایت کنید، دقت کنید بدن بایستی و حتما در یک راستا باشد، سپس بعد از یک مکث کوتاه، به حالت اول برگردید، دست‌ها کنار بدن و همچنین نوک پای راست را روی زمین قرار دهید، آن حرکت را جهت پای راست ۱۵ بار تکرار کنید سپس پا را تعویض کنید.

حرکت سوم

حرکت اسکوات جهت تقویت عضلات پا و همچنین باسن خیلی زیاد مفید می باشد، همچنین زیرا و به درستی که آن حرکت به صورت ترکیبی انجام می‌می شود، قسمت فوقانی بدن را نیز تقویت می‌کند.

Squat Reach ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: صاف بایستید و همچنین پاها را اکثرا و بیشتر از عرض لگن باز کنید. در آن حالت بایستی و حتما نوک انگشتان پا مقداری رو به بیرون باشد. سپس مانند حالت نشستن روی صندلی به عقب بروید و همچنین دست‌ها را رو به بالا هدایت کنید. زانو را تا زوایه ۹۰ درجه خم کنید و همچنین توجه داشته باشید که زانو از نوک انگشتان پا جلوتر نرود، در آن اوضاع یک مکث کوتاه داشته باشید و همچنین به حالت اول برگردید.

مطلب مرتبط: برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی تناسب اندام ۲۸ روزه جهت کل بدن – عکسی

حرکت چهارم

چهارمین تمرین بدنسازی با وزن بدن یک حرکت فوق‌العاده جهت افزایش اقتدار و قدرت و همچنین تمرین دادن عضلات دست و همچنین شانه می باشد، همچنین به تقویت عضلات هسته مرکزی بدن مانند شکم و همچنین عضلات پشت و همچنین کمر نیز کمک می‌کند.

Lateral Plank Walk ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: به حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، پاها کشیده و همچنین صاف، ستون فقرات صاف و همچنین دست‌ها همتراز با شانه‌ها روی زمین باشد. دست راست را به سمت چپ حرکت دهید و همچنین همزمان پای چپ را رو به بیرون، سپس دست چپ را به سمت راست حرکت دهید و همچنین پای راست را رو به بیرون، در ادامه به اوضاع اول برگردید، آن یک تکرار از حرکت بود، آن حرکت را می توانید ۱۵ بار انجام دهید.

حرکت پنجم

آن حرکت ترکیبی به روش کامل جهت عضله سازی و همچنین تقویت عضلات ناحیه دست و همچنین کمربند شانه‌ای مفید می باشد.

Push Up Rotate ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، سپس یک حرکت شنا سوئدی انجام دهید، همزمان به حالت اول برگردید و همچنین دست چپ را با چرخش بدن به شکل صاف رو بالا با چرخش بالاتنه حرکت دهید. دست را به حالت اول قرار دهید، مجدداً یک حرکت شنا سوئدی انجام دهید و همچنین آن بار دست راست را مانند دست چپ حرکت دهید، به آن شکل یک حرکت کامل انجام شده می باشد. آن حرکت را می‌توانید ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

حرکت ششم

ششمین حرکت بدنسازی با وزن بدن جهت تقویت عضلات ۳ سر بازو ( پشت بازو) خیلی زیاد مفید می باشد همچنین به تقویت عضلات باسن، کمر و همچنین شکم نیز کمک می‌کند.

Reverse Plank Bridge ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: در حالت نشسته قرار بگیرید، زانو را خم کنید و همچنین دست‌ها را در پشت بدن به صورت صاف قرار دهید به نحوی که نوک انگشتان رو به عقب باشد. سپس با یک فشار بدن را بلند کنید تا صاف می شود، در آن حالت نگاه رو به سقف باشد. به حالت اول برگردید. در انجام آن حرکت بایستی و حتما با فشار کف پا و همچنین دست‌ها بدن را بلند کنید. آن حرکت را با ۱۵ تکرار انجام دهید.

مطلب مرتبط: برنامه جذاب و جالب و خوب تمرینی تناسب اندام ۲۸ روزه جهت کل بدن قسمت دوم – عکسی

حرکت هفتم

آن حرکت جهت عضله سازی عضلات باسن مؤثر می باشد.

Single Leg Balance Touch ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: روی پای چپ بایستید، دست‌ها را به صورت کشیده رو به جلو بگیرید و همچنین پای راست را در حالی که از زانو خم می باشد رو به عقب ببرید. سپس بدون آنکه ستون فقرات را خم کنید، همزمان دست‌ها را رو با پایین حرکت دهید و همچنین پای چپ را از زانو مقداری خم کنید، تا جایی پایین بروید که نوک انگشتان دست زمین را لمس کنید، در ادامه به حالت اول برگردید. آن حرکت را جهت هر پا ۱۵ بار تکرارکنید.

حرکت هشتم

آخرین حرکت بدنسازی با وزن بدن در آن مطلب جهت تقویت عضلات پا و همچنین دست مفید می باشد.

Plank Creepy Crawler ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسیاجرا: در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، سپس در حالی که ستون فقرات صاف می باشد، پای چپ را از زانو خم کنید و همچنین به سمت آرنج چپ حرکت دهید تا زانو آرنج را لمس کند، پا را به حالت اول قرار دهید و همچنین حرکت را جهت پای راست نیز تکرار کنید تا یک حرکت کامل انجام می شود. آن حرکت را ۱۵ بار تکرار کنید.

تهیه و همچنین ترجمه: elmevarzesh.com

منبع: popsugar

telegram elmevarzesh1 ۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی

۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی در تاریخ ۲۰۱۷-۰۴-۱۷ ۰۵:۰۰:۰۲ نشر یافته شده شده می باشد

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۸ تمرین بدنسازی با وزن بدن بدون وسیله – عکسی”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک