۱۲ شیک پروتئین جهت حداکثر عضله‌ سازی بعد از تمرین

۱۲ شیک پروتئین جهت حداکثر عضله‌ سازی بعد از تمرین

بعد از گذشت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه بعد از تمرین بایستی و حتما پروتئین سالم و همچنین خالص جهت ساخت عضلات و همچنین مقداری کربوهیدرات جهت جبران ذخایر انرژی مصرف کنید. در صورتی که از آن اصل حیاتی پیروی نکنید، نمی‌توانید جلو شکسته شدن عضلات را بگیرید و همچنین یا ذخایر انرژی را جبران کنید. بر خلاف ماشین که با خاموش شدن […]

۱۲ شیک پروتئین جهت حداکثر عضله‌ سازی بعد از تمرین در تاریخ ۲۰۱۶-۰۹-۲۷ ۰۸:۰۰:۰۰ نشر یافته شده شده می باشد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۱۲ شیک پروتئین جهت حداکثر عضله‌ سازی بعد از تمرین”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک